mia engel&fia frøken Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 er i uke 8 og har blødd en ukes tid som jeg har skrevet her tidligere,var på ultralyd i dag og alt var bra herlig å se hjertet slå, de kunne ikke gi noe svar på hvorfor jeg har blødd, håper det har gitt seg så skriver har. men ho kunne ikke se noe blod heller når ho tittet. så den lille reke forma fosteret sprella litt og hjertet slo. så glad nå, deilig å roe beskymringen.
Prøver igjen! Aprilspire Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei! Jeg har blødd i 4 uker nå, opp og ned med mengden. HJertet slår som bare det, så dette kan gå bra! At fosteret sprella litt tror jeg neppe. Dette fordi det begynner å bevege seg først når du er 9+0, altså i 10. uke. Jeg er 9+0 i dag, så jeg håper så se sprelling på UL til torsdagen. Har ikke sett det på de 4 UL som jeg har vært på til nå.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Skulle nesten tro det var meg som skreiv innlegget. Jeg har hatt blødninger siden torsdag, og var til innvendig ul i dag. Der var det et foster med bankende hjerte. Det var en deilig følelse å se at det var noe der, men jeg er fortsatt litt bekymret, siden jeg nå blør egentlig ganske masse. Håper det gir seg snart. Men det beroliger meg litt å høre at det er andre som også har de samme opplevelsene. Vi får bare krysse fingrene for at det kommer til å gå bra med alle.
mia engel&fia frøken Skrevet 4. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. september 2007 det var ho som tok ultralyden som bemerket sprell først, men det er det samme for hjertet slo og ho var fornøyd med det ho så.. men er jo fortsatt litt beskymret for jeg blødde mer i går men det kan jo være fordi ho rota litt. ja vi får krysse alt vi kan lykke til
Aprilskatten min. Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Så flott at alt er bra!!! Var inne å leste på profilen din, ser du har mistet! Det var leit! Får du bra oppfølging! Har selv mistet, 37+3, og er nå gravid på ny. Har fått løfte om tett oppfølging, men det er nervepirrende likevel... Lykke til!!
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Hei! på besøk fra 2 trimester. Dette er ett svar jeg la inn på ett annet innlegg om blødninger men for å slippe å skrive alt om igjen så kopierte jeg det.Jeg har hatt kraftige blødninger i dette sv.skap startet like før uke 8,jeg ble sykmeldt,var på UL og det ble påvist blodansamling i livmor, fikk se hjertet som slo og det var deilig.. Siden jeg nettopp hadde hatt en MA valgte legen å sykmelde meg. Jeg blødde frem til jeg var i uke 17/18. Jeg tok det veldig med ro,bar ikke noe og gjorde ikke noe husarb (støvsuging og gulvvask). Fikk også beskjed om at det var lit eman kunne gjøre så tidlig i sv.skap men for meg hjalp det veldig psykisk å ta det med ro. Jeg er i dag 25+4. Jeg vil anbefale deg å få en UL for å få beroliget deg selv. Lykke til! p.s: jeg hadde 5 styrtblødninger og den siste var så kraftig at jeg tror ikke noe bind kunne ha vært bra nok,trodde da jeg var ferdig med å blø og hadde ikke bind på meg. Men den lille spiren klorte seg fast. Det er veldig skremmende med disse blødningene men heldigvis gikk det bra hos meg,håper det går like bra med deg. Jeg hadde ikke smerter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå