Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg og en venninne satt og spiste kyllingvinger,jeg spiser bare de bitene som ser ut som Eifelltårnet m/skinn,det brusket på sidene og i hjørnet kaster jeg sammen med beina.Venninna mi spiser alt, noen ganger også litt av beina.Er det vanlig å gjøre det????
eggedosis Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 He,he! Spiser alt utenom bena forutsett at de er godt stekt.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Spiser som regel alt jeg også Bare ikke brusken er så drithard. Kyllingvinger er jo små,så må få mest mulig ut av dem,he he;)
Pimienta Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Spiser ikke noe på de, er jo bare skinn og bein og brusk og det er litt ekkelt synes jeg...
Amanda- Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 æsj. holder meg til lårene. de e best=)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 spiser bare det imellom beinene/rundt. ikke brusken og det.. det er jo ekkelt... usj *grøss*
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Jeg suger på dem og sleiker dem fri for det deilige fettet og kryddere, så gir jeg kjæresten min restene..............
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 Vinger, lår... jeg spiser ned til beina. Brusk er det beste Digger å gnage bein!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #10 Skrevet 4. september 2007 De beste kyllingvingene er de der det sitter igjen en liten fjær. Kiler så deilig i gommen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå