¤ my precious ¤ Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Det må jo passe til skjorten og dressen i første omgang, men hvis det er plaine farger, så er det jo fint om slipset til mannen matcher klærne til dama :-)
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Min mann liker ikke slips,så han slapp å ha det i dåpen. Kul dress og kul skjorte,trengte ikke slips da..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Okei. Men, så det er ingen "fargekoder" liksom?
mayaya Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Dåp er en høytidelig handling, skal normalt være formellt kledd. Det vil si mørk dress (unntak for midtsommers), lys (helst hvit) skjorte og slips. Slipsfargen kan dere leke med. Det er veldig fint hvis den matcher klærne dine :-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Ja han har svart/mørkeblå dress, tenkte hvit skjorte. Jeg skal ha på grått og lillarosa- blir grått slips for trist og kjedelig da?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hvis du finner noe i grått med noe lilla/rosa mønster kan det bli veldig fint. For eksempel noen veldig tynne striper.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Det skal jeg se etter ja- takk for hjelpa:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå