Gå til innhold

Fler fra Sørlandet her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også fra Kr.sand!

Er 22 år, termin foreløpig 14. april.

1.barn, og gleder meg veeeldig nå!!

Ser det er så mange her som går på ultraly så tidlig... Tenker dere på det? Jeg vet ikke helt jeg,egentlig. Vet dere eventuelt hvor vi kan gjøre det her?

Jeg kommer ikke til å gå på UL før jeg får time så lenge alt går bra. Vet ikke hvem man kan gå til, det kan sikkert en lege hjelpe til med. Vært hos lege? Jeg synes det er vanskelig å velge, for jeg har aldri vært til lege i Kristiansand. Har lyst på en kvinnelig... Lykke til videre! Jeg gleder meg også veldig, men synes det er veldig uvirkelig enn så lenge. Termin har jeg beregnet til 6. april. =)

Nei..jeg tenker heller ikke jeg gjør det,hvis jeg føler alt går greit... Jeg var hos legen forrige uke,men hadde egentlig bestillt timen før jeg ble gravid. De tok endel blodprøver, også skrev han litt på ett sånn helsekort. Fikk ny time til mandag i alle fall... Jeg vet ikke om noen greie kvinnelige leger,jeg... Har egentlig aldri vært til noen... Men det går nok greit!

Annonse

Hei. Jeg er straks 28 år, fra Xsand, men bosatt i Kvinesdal av alle steder! ;-) Venter nr.2 .

Vil anbefale dere å dra på 3D-UL i uke 29-30!!! Fantastisk opplevelse! Må til Nøtterøy (Tønsberg), koster 700,- Virkelig verdt det! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...