Gå til innhold

Klippe håret...

Anbefalte innlegg

Jeg har så lyst å klippe meg nå, er så lei blit så slitt etter sommeren. Men jeg føler jeg har hørt at det ikke er så lurt å klippe seg mens man er gravid, fordi man kan miste eller forandre på hårtypen etter fødselen... andre som har hørt det samme??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10271399-klippe-h%C3%A5ret/
Del på andre sider

Fortsetter under...

håret ditt kan endre seg i graviditeten,men har aldri hørt at man ikke skal klippe seg av den grunn.selv får jeg mindre krøller når jeg er gravid og etter fødselen blir håret knusktørt så jeg må klippe meg.hadde hår til rumpa når jeg fikk mine andre barn med måtte klippe det minst 20 cm begge gangene for det var flisete og tørt.denne gangen har jeg klippet det kortere en jeg noen gang har hatt før FØRE fødselen og syntes det er deilig å slippe å stri med uregjerlig hår under graviditeten.

Jeg har klippet meg mange ganger gjennom dette svangerskapet og det er ikkje noe som har skjedd med det, heller bare positivt, blitt kvitt de slitte tuppene mine. En kan klippe håret sitt når en er gravid, men en skal være litt forsiktig med å farge det. Bruk gjerne en god hårkur viss du ikke vil klippe deg før etter barnet er født, eller bruk hårkur uansett, håret har gått av det. Husk at velvære er en nødvenighet i svangerskapet:) Det er viktig å føle seg vakker!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...