Gå til innhold

Begynnende angst før ultralyd på onsdag...

Anbefalte innlegg

Ikke lenge igjen til ordinær ultralyd/screening nå. Har prøvd å tenke positivt til nå i graviditeten, og etter to SA har det ikke vært så veldig lett. Blødd har jeg gjort også denne gangen... men det har sett ut til å gå bra! Kjent liv fra rundt uke 12, nesten hver dag.... og så kommer jeg til i går. Kjenner ikke noe liv, kanskje et lite dult, har vondt i magen store deler av dagen og når jeg går på do rett før kl 1 i natt, så kommer det blod igjen.... Ikke mye, men jeg ser blod når jeg tørker meg for 3. gang også, ikke noe etter det, bare litt brunt i morges. Det er 5. blødning i denne graviditeten. Fortsatt ikke kjent noe liv i dag.... Så nå sitter jeg her og er dritredd før ultralyden på onsdag. I drømmene mine ser jeg for meg at jeg må føde ett bittelite mørkerødt barn al a historien til Hønemor. Var så lei meg når jeg leste om henne og fryktet at jeg kom til å komme i samme sitasjon... Hva skjer med kroppen min tro?

Fortsetter under...

Det er ikke moro å blø, jeg har gjort det masse selv i denne graviditeten. Blev lagt inn på sykehus i sommer og alle trodde det var SA, men alt står med den lille. Prøv å slappe av, det er ingenting man får gjort selv, til tross for at det er forferdelig å vente og ikke vite...

På onsdag får du svar.

Gikk veldig bra for meg i alle fall... alt var i orden med babyen.. så har kjøpt første lille ting i dag.. Var veldig nervøs og kjente tårene presse på i den innledende samtalen. Morkaken ligger litt langt ned, så da får vi en ultralyd til uke 32... :) Håper den krabber dit den skal:) Jordmor trodde det var ei jente... med en mann og to store og nystolte gutter (6&12) fra før kan jeg vel like gjerne kalle henne dronning med en gang og selv gjøre meg klar for å abdisere fra tronen ;)

Termin ble flyttet 6 dager, men det gjør ingenting:) De små har en tendens til å komme når de selv er klare:)

Gled dere!!!.. skal få scannet bilder og legge ut i morgen tenker jeg.. fint hodebilde:)

Annonse

Alt stod veldig bra til. Den sprellet og vinket. Jordmor trodde det kunne være morkaka som lå langt ned som var grunn til blødningene, men den lå bak på min venstre side, og var ikke grunnen. Men hun sa at livmorhalsen også veldig lett blødde, og hvis man først hadde fått et lite sår eller rift, så skulle det ikke så mye til at det blødde igjen. Dessuten var det veldig vanlig med småblødninger. Føler meg mye tryggere på at dette skal gå bra nå.... Har kjent masse liv i to dager, men ikke så mye i dag, så jeg må nok bare finne meg i at det er dager som det er vansekligere å kjenne bevegelser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...