Gå til innhold

Da var det over


Lurvehette

Anbefalte innlegg

Sier lykke til til dere alle sammen. Dere er veldig heldige som fortsatt er lykkelig gravide. Jeg mister barnet mitt nå, så håper på å komme tilbake hit en annen gang.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var leit å høre. Helt oppriktig! Jeg blir så lei meg hver gang jeg leser om noen som mister barnet sitt. Jeg har vært i samme situasjon, i mai i år, og jeg vet hvor ufattelig vondt det er. Det finnes et forum her på bim der du treffer likesinnede, det er masse trøst og oppmuntring å hente der. Jeg anbefaler damene i det forumet på det sterkeste. Det er også laget en egen skravletråd for deg som har mistet.

 

Stor trøsteklem fra meg. Ønsker deg all mulig lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja,bare trist er det. Jeg var der for 11 uker siden. Fælt. Men ikke mist motet, jeg ble gravid igjen ved første eggløsning. Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hvordan du har det nå, og jeg vet også at ikke det er noe trøst.. Jeg har også nettopp mistet, på orsdag i forrige uke, var 11+4. Jeg satser også på å være tilbake snart.

 

Trøsteklem til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Turva:)

Då håper jeg at vi sees her om ikke så alt for lenge. Dette skal vi klare begge to, selv om det er utrolig tøft psykisk å gå igjennom. Har aldri tenkt på aborter noe særlig, men nå vet jeg, og har fått en livserfaring til. Dog en veldig vond en.

Stå på jenta.

Klem fra Leminia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til turva og HI! jeg har vært der dere er. Oppdaget MA da jeg var 12+0,døde i uke 9. Ble gravid ca 6 uker etterpå og er nå 25+4!,håper det går like fort med dere også!

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...