Marino Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Er det noen som har vært på det? Skal på sykehuset om onsdag å er veldig spent. Er 10 uker på vei.
Lurvehette Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei. Har nettopp tatt innvendig ul idag. Det er ok det. Lykke til.
Gjest Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Jeg har hatt det noen ganger av forskjellige grunner, både i og utenfor svangerskap. Helt greit det. Men, du, siden du er 10 uker på vei burde de kunne ta utvendig. Jeg var (som jeg har nevnt i ørten andreinnlegg i dag...) på UL på fredag og da var jeg 8+3. Hun sa at "siden jeg var så slank" kunne de prøve med utvendlig. Det funka fint som bare det, og tro meg, SÅ slank er jeg virkelig ikke.
mia engel&fia frøken Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 hei. hadde innvendi ultralyd i dag og det gikk ovveraskende bra merket ikke så mye til det tenkte bare på bildet av den lille sitt hjerte hehe
Marino Skrevet 3. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. september 2007 Tusen takk for svar:) Blir ikke så skummelt å på kontroll nå
Gjest Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Jeg har bare hatt det uten å være gravid, og det er helt greit. Gjør ikke vondt eller no' - og du har jo i tillegg noe mer spennende enn en tom livmor og eggstokker å kikke på
mammagull&prinsessa_i_magen Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 faktisk riktig artig er det!! å få se på skjermen hva som foregår inni deg! hehe merker ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå