Gå til innhold

når forteller dere nyheten?


stinesupersøt_24

Anbefalte innlegg

hællæ:)jeg klarer snart ikke holde meg mer...er ca 8uker på vei nå,har ikke fått termindato enda,skal ikke t lege før neste torsdag.blæ..men jeg lurer bare på når sånn ca folk pleier å fortelle det til mamma,pappa,venner å sånn..etter tre mnd?....(for d er lang tid)

klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er gravid i 5 uke, men har ikke tenkt å fortelle det til foreldre/ svigers før i uke 12.

Ved forge svangerskap fortalte vi det i uke 8, men denne gang vil vi at barnet vårt skal fortelle det og derfor venter vi til den usikkre perioden er over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi fortalte det til nærmeste familie og de aller nærmeste vennene allerede noen dager etter postiv test. vi ville dele den fantastiske nyheten med de vi er glad i. da har man noen å prate med og glede seg med. i tillegg er det deilig å få trøst av noen om man mister. er fortsatt en del familie og mange venner som ikke vet noe. vi skal vente med å fortelle til alle og enhver. så de som vet det er folk vi stoler 100 % på.

 

men nå er det sånn at det begynner å synes på meg. sliter med å skjule det. er 8+5 i dag ut i fra terminkalulator. skal til legen neste mandag. hvis alt er bra da og hjertet slår kan vi begynne å si det. er jo ganske sikkert når det er påvisst hjertelyd når man er 9 - 10 uker på vei.

 

men vet det er en del som ikke sier det til noen før tre mnd er gått. det klarer ikke vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sagt det til mange. Til de som det har vert naturlig å si det til der og da: foreldre, noen venner og kollegaer. Var på UL på fredag og er nå 8+6. Alt så flott ut der og det er vel nå da offisielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...