Gå til innhold

Høst / vinter jakke...

Prinsessa mi *Erle Kristane*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ve hvor vi frodige kan kjøpe det? Er 29 uker nå, og magen vokser. Er redd jeg må fryse i høst!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en jakke på en sportsbutikk i fjor vinter, den er ikke spesielt tjukk meg vindtett og vanntett, i vinter var det ofte ned mot 30 minus her hvor jeg bor og med den frøys jeg ikke. hadde bare en ekstra genser under. men det kommer jo litt an på hva slags jakke du ønsker. men i sportsbutikkene er det i hvertfall stort utvalg i str. jeg er 95 kg og 168 høy, og har en del mage allerede nå i uke 19, jakka jeg har er i lange unisex str. og jeg har god plass ennå.

Skrevet

Jeg kommer til å kjøpe en ullgenser å ha på innsiden av jakken, og gå med jakken jeg har åpen, gidder ikke kjøpe en jakke som vil være for stor etter fødselen.

Skrevet

Jeg har kjøpt jakke på hm, den er i minste llagetr nå rundt magen, men har også kjøpt en ull jakke/genser til og ha under.

den jakken jeg har nå passer nok ikke til neste vinter, men tviler på att man kommer rett inn i normal mål etter fødsel,, om man gjør det i det hele tatt!!så da passer det jo bra med en lit stor jakke:):)

puppene blir jo vertfallt ikke minde med det første;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...