Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Vurderer litt denne prevensjonsmetoden, men vil vite litt mer først.. Er det så sikkert som de påstår?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2007 #2 Skrevet 19. september 2007 Jeg har hatt en Pearly i snart to år nå. Den er ekstra grei å ha nå når vi "prøver" ;-) Så JA jeg vil absolutt anbefale den! Jeg hadde egentlig ikke noe valg enn å gi den et forsøk. Har hatt blodpropp og ikke kunnet bruke annet enn kondomer... Gav alle opplysningene om "Pearly" til samboeren min og to han med i valget for å si det sånn. Det vil jeg anbefale deg å gjøre. Målingen blir en rutine og ikke noe stress. Glememr du det en dag så går det også greit.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2007 #3 Skrevet 23. september 2007 enkel å bruke,og så bruker me kondom når det er raude dager
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2007 #4 Skrevet 2. desember 2007 vi ble aldri fornøyde med den, så fikk kobberspiral istedet. nå er jeg superfoprnøyd. pfc en ga meg en alltid røde eller gule dager, og det ble utrolig frustrerende i lengden! den klarte ikke å forutse eggløsning eller noe, enda jeg er regelmessig og målte slik jeg skulle. så jeg anbefaler den ikke, dersom den skal brukes som prevensjon. kan heller ikke brukes når du ammer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå