Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvilke symtomer pergotime vanligvis gir etter eggløsning. Mener å ha lest et sted at symptomene varer hele syklusen, men andre steder at roer seg etter EL. Venter mens torsdag, og syns nå at jeg har alle mulige slags symptomer. Er kvalm og har grusomt ømme bryst. Er det vanlige pergotime bivirkninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Har prøvd å bli gravid nå i 3 år. Har vært gjennom 8 kurer med pergotime det siste året++++. Den eneste bivirkningen eg hadde undere kuren var intens hodepine speisielt på ettermiddag/kveld.

Jeg har diagnonsen polysystisk ovarie syndrom.

Nå for 1 uke siden fant jeg ut at jeg var gravid.

Vært hos legen og er mellom 3-5 uker på vei.

Hadde mensen smerter lenge og vonde bryster og gikk og ventet på mens blødning. Den har til tiden hatt uregelmessig mens blødning. Var også litt små kvalm. Tok graviditetstest og den var positiv. Mensen smertene viste seg å være sammentrekninger av livmoren. Noe som var vanlig hos mange. Ikke gi deg. Dette går nok bra skal du se. Det var jo håp for meg. Og legene trodde ikke at eg kunne bli gravid. Skulle egentlig til neste vår til haugesund på prøverør . Hilsen en som nå tror på håpet.

Skrevet

Gratulerer så mye. Så morsomt å høre når det ordner seg, og takk for positivt innlegg! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...