Gå til innhold

lilletrille2007 "høygravid"

Gjest anouschka with Love

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest anouschka with Love

Ja, jeg prøver ^^Puppen & MiniDemonen Lucas^^! ;-)))

Denne snuppa ligger tydeligvis godt selv om hun er sammenkrøllet inni der. Var på sjekk av fostervann i går kveld/natt på føden. Ingen lekkasje, innvendig og utvendig UL var flott. Kunne skje om en dag eller 10... Så her er jeg. Overraskende tålmodig mens BF melder meg utålmodig. Venter et barn født i jomfruens tegn :o). De har gooooo' tid. Men kjenner at modningsriene/kynnerne har økt med intensitivitet i kveld. begynner å ense litt mer smerte ;), hvilket er et godt tegn nå!! Så vi får se! **********fingrene krysset********** ;-)

OG jeg skal egentlig ikke klage for AHUS UL term er 5/9. Er bare det at jeg vet befruktningsdatoen (så han ikke uken før eller etter), så legen mente 30/8 var mest riktig. men ser ut til at tuppa kommer nærmere UL termin ;-))

Bilder kommer! ;-)

Klem klem

aaah ønsker deg meeeere smerte jeg da haha;) var sånn jeg merka fødselen var i gang, svake rier som satt i ryggen, hele dagen gikk sånn såvidt merkbare men regelmessige..gikk meg en tur på fire kilometer og på kvelden begynte de plutselig å øke i styrke utover natta til jeg begynte skjønne at denne gangen var det the real thing:D så ha deg ut å gå tur frøken;);) *håpe håpe håpe du har får vesla en av de nærmeste dagene nå da* :D

gleder meg til å se bilder av henne når hun er ute:) klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...