Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 5... Å enda har jeg brun lilla cirone rester!!! Har aldri hatt dette så lenge etter uttak før... Blir smånærvøs ja.. Noen som vet hvorfor?

Skrevet

Kan ikke gi deg noe svar, men jeg ville bare at du skulle vite at jeg krysser alt jeg har for at det ikke er noe galt!!!!!!!!!

Stor klem

Skrevet

tusen takk vennen... kjenner du noe da?

Skrevet

Både og....har ikke veldig vondt... Det kommer av og til - da stikker det litt i eggstokkene også litt - ikke akurat mensmurring, men en mer uforklarlig smerte....

Dette var jo veldig klart og tydelig....NOT.....*sukk*

Vel, det er slik det er....

Tar meg selv i å gå rundt og kjenne etter om jeg har vondt eller kjenner noe.....ikke hele tiden, men noen ganger....forsøker å la være, men hvor lett er det????

Har du snakket med legen om blødningene dine? Og kjenner du noe?

Skrevet

Har ikke vont lengre... Å det er ikke friskt blod.. gammelt ettesom det er brunlig... Så jeg tror det er etter uttaket... eg veldig spent denne gangen... er klar som et egg for og bli gravid!!!!! da blir det mai barn på oss... hehe vist det klaffer da.

Ellers kjenner jeg ingenting... såre ømme pupper bare.. å det er cironen som gjør...

vil teste nå!!!!! men vet jo at det ikke går da...

Skrevet

Da kan det jo virke som om det er etter uttaket som du sier... Sikkert ikke noe farlig *klem*

Hmm...maibarn hadde vært fint....så jeg krysser fingrene.

Har ikke så vondt i selve puppene, bare veldig såre brystvorter??

Vil også teste, men har lovet meg selv at jeg ikke skal teste før testdagen...

Skrevet

Slapp av. Det er helt vanlig med brunlig crinonerester. Til og med hele tiden du bruker det.

Lykke til.

Hilsen mor til 3 ivf-barn (1+2)

Skrevet

you saved my day!!!!!!! tusen takk

Skrevet

Håper virkelig at alt går bra med deg. Så godt at det finnes andre med samme erfaringer. Jeg har selv hatt noen brune rester de første dagene etter innsetting, og det gjør meg så urolig. Men kanskje det går bra allikevel, da. Kan i allefall håpe, selv om jeg er veldig negativ. Kjenner selv ingenting. Vet ikke om det er positivt eller negativt.

Klem

Skrevet

Krysser fingrene for dere! Alle her inne reagerer forskjellig, så ingen ting som er riktig å føle eller galt å føle. Etter mine 1år og 9mnd her inne, har jeg hørt om mange med både små blødninger,rødt og brunt, og store blødninger- og selv vært gravide og født et friskt barn:o) Så det er heldighvis håp for oss alle!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mange som ikke har kjent noen ting og selv vært gravide. Det vi kjenner i starten, som stikkinger,vondt i pupper osv, det er bivirkninger på progesteron tilskuddet vi tar. Ikke alle har de samme bivirkninger. Ønsket å dele dette med dere, så opp med hodet og tenk positivt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klemmer

Skrevet

Du er god du! Gla' jeg kjenner deg ;o)

Vi snakkes og sees snart!

Klem

Skrevet

Å nå ble jeg rørt! Glad i deg lille venn:o)

Ja blir vel ikke lenge til en liten lunsj igjen:o) he he

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...