Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 Jeg holder på med trippel kur nå og er kjempespent på om det vil klaffe. Er siste forsøk før vi skal til samtale ang. prøverør... Hadde vært koselig hvis det var noen med pergo-unger her
lilleknøtt Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 Hei:-) Pergo- unge nr. 2 på vei her! Med førstemann lyktes vi på første forsøk med dobbel dose. Denne gangen gikk jeg på dobbel dose i 9 mnd. før gynekologen sa at nå tar vi et par mnd pause før vi starter videre utredning. Og hva skjer? Joda blir gravid i 1 "pausemnd":-) 8+6 idag
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Å så heldig du er ) Gratulerer så mye. Jeg ble også gravid etter første kuren, men da mistet jeg igjen. Det er et år siden nå. Har hatt 5 doble etter det og nå forsøker vi trippel. Håper så inderlig å slippe prøverør. Lykke til videre i svangerskapet
-Loppa- Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 Jeg ble gravid etter 3 doble kurer Håper det klaffer for deg nå! Lykke til
Stella82&lilleprinsen08 Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 etter 2 doble kurer ble jeg gravid i pausemnd før 3.kur:-) er nå 6+3. masse lykke til:)
SnoopyMamma Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Hei, Ble gravid etter trippel kur! Hadde først en dobel kur som ikke fungerte. Er 13+5 i dag.
desemberbarn12 Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Hei, Eg og vart gravid etter ein trippelkur med pergotime. Og ca to år med prøving. Er ca 8 veker i dag...
pepilie Skrevet 4. september 2007 #9 Skrevet 4. september 2007 ikke denne gangen, men forrige . Etter en kur og jeg ble gravid. lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå