Gå til innhold

Spåing???


gutt,gutt,jente(1MA)

Anbefalte innlegg

Hei.. Hører ikke til her enda, men har et spørsmål..

 

Jeg har blitt spådd av ei som heter sara på noen paranormale sider her. nå er ikke jeg den som tror fullt og helt på sånt noe, men kan jo ikke vite da...

 

Det jeg lurer på er: Har noen av dere blitt spådd og det faktisk har stemt?? Jeg fortalte ho bare fødselsopplysninger om meg og ho spådde at noe positivt skulle skje om ni dager.. Om ni dager er faktisk min IKM... Så nå håper jeg da at ho har rett....

 

Er det noen det har stemt m?? eller ikke??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei

Jeg ble spådd graviditet i august, og det stemte på en prikk. Jeg fikk spådommen i mai. I tillegg ble jeg spådd gutt, så nå er jeg OVERBEVIST om at det er en liten guttespire ;) Jeg var ikke heller overbevist, ble bare spådd på moro. Det var Krin på forumet Spå/Horoskop som spådde meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blev spåd av nattinatt att jeg skulle "bli gravid denne eller neste period!!" Jeg blev gravid.. Sen har jeg spurt etter kjøn å hun sa det skulle bli en frisk jente.... Jeg tror fortsatt jeg får en gutt till!!! Tror ikke direkt på spå.. men håper att det ska stemme... i allefall det med frisk!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt spådd av div. forskjellige ang. noe helt annet. Til min store overraskelse var det faktisk Hay Lee Yang (Henning) som jeg møtte i Oslo, som spådde alt riktig på meg frem til nå. Han spådde også at jeg skulle få flere barn, så da håper jeg at ikke det er langt unna heller. De spådamene som jeg snakket med på tlf. hadde bare delvis rett.......og de var rå-dyre å ringe. Hay Lee tok 500,- for et møte på ca 30 - 45 min. Kan også ringe han pr. tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...