Gå til innhold

Endelig har det løsnet igjen! (Samme som skravle)


NessaS

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt og slitt i halvannet år for å gå ned i vekt, jeg startet på 97 kilo og med en BMI på over 40... Siden jul har vekta omtrent stått stille. Mye av det har å gjøre med at livet mitt til tider har vært en psykisk berg-og-dal-bane, men nå føler jeg at ting begynner å komme på plass i hodet mitt igjen. Frykten for å ikke klare å få meg en jobb har vært ekstra stressende og en stor belastning. Men nå har jeg fått meg jobb og jeg stortrives med jobben min, selv om det "bare" er som "kassadame" i en matbutikk. Dette har nå gjort at jeg spiser mindre og mer regelmessig enn da jeg var fulltids hjemmeværende. Jeg triller småtten i bhg hver dag, 2-3km med harde oppoverbakker. Henter ham i bhg de dagene jeg ikke jobber. Jeg sykler til jobb. Jeg har også lest Dr. Phils bok "7 nøkler til et varig vekttap", noe som hjelp meg utrolig mye. Takk til Twig som anbefalte meg denne boken!

 

Nå har jeg gått ned 4(!!!) kilo på to uker, og er nå nede på 70-tallet. Der har jeg ikke vært på over tre år. Veien ned til 60 kilo virker absolutt ikke så lang og vanskelig lenger.

 

Måtte bare dele min glede med noen. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er!

Og så så heldig som har fått orden på ting :o) Håper jeg snart kan følge etter på veien nedover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flink du er! Hvis du noen gang skulle trenge enda en påminnelse om hvor flink du allerede har vært: Se for deg antallet kg du har gått ned neste gang du går forbi pakkene med margarin i butikken. Hvis du nå har gått ned ca 20 kg har du klart å få vekk 40 (!!!) halvkilospakker med margarin!!! Det er MYE det!!! *bøyer meg i støvet* Applaus til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...