Gå til innhold

Fleire enn meg som er mykje meir bekymra med nr 2 enn med nr 1?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i veke 9 og gruar meg allereide til UL. Er så redd dei skal finne noko gale på fosteret. Eer vel eit alvorleg utfall av ryggmargsbrokk eg er aller mest redd for. At hovudet ikkje lukkar seg eller at hjerna ikkje utviklar seg. Eg skulle så innmari ønske at eg kunne ta priv ul no og få garanti for at det ikkje er noko alvorleg galt med barnet. Er ikkje redd for litt handikap, men at barnet har defekt som ikkje er forenlig med liv. Har ein så innmari følelse av at noko er galt. Klarar ikkje heilt ta innover meg at det kjem ein baby i april. Farleg å glede seg, liksom...

 

Fleire som har det sånn? Og enno er det over ei veke til eg skal til legen... Håpar han kan roe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. ja vet hvordan du har det,nesten hvertfall. Men jeg er nervøs fordi jeg har mistet 2 ganger etter hverandre etter vi fikk Emilie. Har fått tidlig Ultralyd,venter på brev i posten nå. Men denne gangen er det liv,magen vokser smått og kvalmen/ ømme bryster har jeg. Vi skulle ta Ultralyd hele veien for å følge nøye med denne gangen.

 

Kan du ikke spørre om en Ultralyd før uke 12 fordi du er redd for Downs etc? Eller fordi du rett og slett ER bekymret? Bare det er grunn nok til å få det!Det er bedre å spørre enn å ikke spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg! Jeg venter nr 3 og er reddere enn noen gang.

Min førstefødte har Asperger syndrom (innen Autisme spekteret) og jeg er livredd for å få enda et barn med autisme. Gruer meg også til UL og er veldig spent.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trøst i at fleire har det slik i alle fall. Felles for oss tre er vel at vi har opplevd at det har vore noko gale med eitt eller fleire barn. Min første har ryggmargsbrokk, men forholdsvis lite utfall, og det seiest at det er 4 % sjanse for at neste har det. Men det seiest ingenting om kor alvorleg utfall på neste..... Og i tillegg er det jo like stor sjanse som for alle andre for at det er noko anna gale... Blir sprø av å tenke på det!!! Trur eg bør nevne det for legen. Kanskje du har rett i at eg då vel få UL. Og kanskje det vil roe meg litt. *Håpe håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...