Gå til innhold

ønsker meg stor dansk bagvogn!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.babysamesbjerg.dk/ , gå inn på vogne (link til venstre på siden litt nede under "barneutstyr" , så "barnevogne" og så "babysam". Der har de noen vogner som heter wonder som koster under 2000 kr.

Kjøper du den uten stelleveske og softbag koster den 1200. Og den er i tillegg ny =)

Søs kjøpte en i Danmark for 5 år siden som jeg bruker som sove vogn hjemme nå som sove vogn...Kjempe deilig!

Hun kjøpte den på babysam faktisk...

Litt uskikker på hva den heter men kan sjekke i morra:)

Men de har mye fint på babysam!!

Måtte gå ut og sjekke jeg, har sånn wonder jeg og den var 95 cm..

Hvis du går inn på babysamesbjerg.dk og trygger på barnevogner så babysam så finner du de og tror faktisk den billigste kosta 1200 kr..

Annonse

nå surfet jeg litt derfra og fant instutisjonsvogner fra odder.....

de var superlange og fåes med motor!?

tror jeg skal ønske meg en slik til meg selv ; ) tenk å bli trillet rundt og ta en dupp i ny og ne, med motor kan jo ikke samboeren klage heller : )

ser for meg alle tiders ferie til neste år ; )

Emmaljunga Bigstar Surpreme (java eller copper) er min favoritt, og den skal vi kjøpe hvis vi får flere barn (i kombinasjon med en OTH).

De selger vognen på Ønskebørn i Danmark- jeg var der i sommer og siklet på dem... hihi

Du kan se den på nett- http://www.dansk-barntex.dk/shop/default.asp

Oppe i høyre hjørne finner du modellen. Så kan du jo ta det som en tur og reise en langweekend til Danmark på barnevogns-shopping? Denne kjeden har nemlig butikker i de fleste større byene.

Hvis du er på utkikk etter en brukt vogn vet jeg at det ligger noen ute på finn.

• 1 måned senere...

takk for mange fine tips, det er snakk om en vogn til å sove i i barnehagen for en toåring så baggen må være nærmere en meter, basson utgår derfor.......det gjør alle dyre fine vogner også som silver cross, men Babysam sin Wonder til rett under 2000 er det hotteste tipset hittil.

må bare bli kvitt en simo kombi innkjøpt i desperasjon : )

Annonse

Hvor bor du 4....?

Jeg har en som er va 5 år gammel som er 100 cm oppi, kjøpt i Danmark som jeg ikke bruker lengre.

Men den er jo litt stor og ting men hvis den skal brukes i bhg så gjør det kanskje ikke no??

er det meg du spør?

jeg har en simo kombi, usikker på modell, kjøpt brukt, men jeg har bare hatt den stående på soverommet i påventa av at lillemor skal begynne i barnehage.

den er pen og hel med regntrekk og fottrekk : )

Hejsa, jeg bor jo i Danmark og har en stor, flot og dejlig Emmaljunga Big Star Supreme. Du kan roligt gå ind på Babysam - Odense hjemmeside og bestille en dér. Men, hvis du samtidig søger en god kvalitetsvogn, så undlad at købe en vogn som Wonder XL feks. I Danmark følges kvalitet og pris meget pænt ad. Det du primært betaler for er ikke overdelen (baggen) med derimod stellet. Du skal ikke gå under 3500 kr for en vogn. Emmaljunga Big Star og Big Star Supreme sælges dog ikke online. men det gør ODDER og det er en rigtig kvalitetsvogn. Vær opmærksom på, at de fleste vogne sælges UDEN babyliften/indstatsen. Du skal købe ydermere købe regnslag/skydd, insektnet, barnevognssele (køb en Basson sele) og bletaske ud over. det længste liggemål er 98 cm. Det er kun enkelte vogne af mærket Trille, som har dette liggemål i indre længde. ODDERs vogne måler alle 97 cm in indre længde og 37 cm i bredden. Odders vogne fås osse med et meget specielt stel kaldet X-Dream. X-Dream stellet fylder kun halvt så meget i højden som alle andre barnevognsstel af denne type barnevogn - de store liggevogne.

En Emmaljunga Big Star Supreme måler 95-97 i indre længde forstås således at den er udstyret med ekstra beskyttelse i hovedenden af vognen, som kan fjernes. Fjerner man den er vognen 97 cm. Den er 37 cm i indre bredde.

Du skal ikke forvente en pris på under 2500 DKR. for en 3 år gammel brugt vogn fra enten Odder eller Emmaljunga.

Vil du købe en brugt vogn, kan du prøve her:

http://www.qxl.dk

men spørg lige sælgeren om han/hun vil snede vognen til Norge.

Håber det er en hjælp

Lena

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...