Gå til innhold

Gravid utenfor livmor???

DollyD  ♥ Vida & Mikkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er gravid (4+0 idag) Men kjenner egentlig ikke så mye .. Har hatt litt mensmurringer de siste dagene ..puppene er begynt å bli bittelitt ømme (brystvortene) ellers NADA.. Igår hadde jeg endel stikking i høyre eggstokk .. takvise stikkinger som varte fra natt til søndag til ca. kl. 14.00 samme dag...

Er livredd for at jeg er gravid utenfor livmoren ..og at det er derfor jeg har vondt i eggstokken + ikke har så mange symptomer!

Jeg mistet i juni .. vet ikke om det var ex.u eller vanlig SA ?? Pleier iallefall å ha skikkelige ømme pupper når jeg er gravid .. (vært grav. 3 ganger før nemlig)

Noen som har noen erfaringer å dele med meg??

Klem fra DollyD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er såppass tidlig i graviditeten ennå at trur ikke du bør bekymre deg for graviditet utenfor livmor.

Stikkingen er jo helt normalt,du skal jo ha stikking på den ene siden:)

Du trenger heller ikke å bekymre deg for symptomene du ikke har..for ALLE graviditeter er forskjellige..jeg er gravid igjen nå, og jeg har ikke samme symptomene som sist.

Om du i så fall skulle få en graviditet utenfor livmor så kan det gå helt fint..jeg kjennner ei som ble født utenfor livmor,og hun er helt fin og er 30 år +.

Håper det hjalp deg litt:)

¤S¤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...