Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #1 Skrevet 3. september 2007 noen andre som har hatt sånn lyserosa (fersken farget) utflod i 8. uke?
stinesupersøt_24 Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 jaaa:/ akuratt NÅ faktisk!!!!gikk på do for 5min siden,så var det sånn du beskrev det,men bare pittelitt.så da er vel det ganske normalt vel?
Candygirl_ Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 oki.. var hos legen nå og han sa det var helt normalt.. men tok en blodprøve som jeg skulle få svar på om en uke for å vite at alt stod bra til inni der.. hvor langt er du på vei?
stinesupersøt_24 Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 oki... men det var bra at det var normalt:)jeg har regna ut at jeg er ca 8 uker på vei,skal til legen den uka her og få termin og forskjellig..så gleder meg til det da.litt morsomt og få termin daton.
Candygirl_ Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 oki.. så gøy:) jeg fikk termin 19.april.. første dag i siste mens var 12.juli.. hva med deg da? vi er vel ganske likt på vei da:)
stinesupersøt_24 Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 hehe ja det er no rundt der:) så jeg GLEDER meg til jeg får termin,regner med i april en gang.så ja,da er vi sikkert nesten det samme på vei da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå