Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 + et spm til... jeg har en svigerinne med en datter. svigerinnen min nærmest forventer at hennes daværende 1åring skal være brudepike..greit nok det.. hun er jo tanteungen min.. men hva om hun ikke lærer seg å gå skikkelig? jeg har selv en sønn på 13 mnd(som skal være brudesven) , han går fremdeles ikke lange stubben før han mister balansen... men nå er d jo 9 mnd til bryllupet da,så han kommer nok til å gå som en prest;) men svigerinna mi er liksom veldig klar på det at hennes datter SKAL være brudepike i MITT bryllup.. har ikke noe jeg skulle sagt jeg liksom... sukk... noen råd?
Hjertefamilien Skrevet 3. september 2007 #2 Skrevet 3. september 2007 De skal gå foran. Pass på at du går noen meter bak, slik at man kan få tatt fine bilder av deg når du går opp kirkegulvet. Alt for mange lar barna gå rett foran seg.. At hun nærmest krever at tantebarnet ditt skal være brudepike.... Vet ikke helt hva jeg skal si. Så lenge du ikke gir uttrykk for noe annet er det jo det hun forespeiler seg. De kommer til å gå bra begge to når de er 19 mnd og 22 mnd.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 oki.. takk for svar:) nei,tanteungen min kommer til å være 1 år på bryllupsdagen, min sønn nesten 2 år... Det var i første omgang hun som nevnte det.. jeg sa nølende, tja, kanskje det... menmen, får nå se om hun går når hun er 1 år da.. det er det jeg bekymrer meg for... er jo liten vits i å ha en brudepike som krabber...eller?=)
pandabjørn Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 de skal gå foran deg og faren din..... men hvis hun bare er 9 mnd og ikke kan gå så hadde jeg nok droppet henne.....det er jo DU som bestemmer hvem som skal være brudepike da og ikke henne for pokker!! svigerinna di får bare bli sur på deg når du sier at ikke dattern hennes får være brudepike.......det må hun også forstå hvis hun ikke kan gå innen den tid....
Anonym bruker Skrevet 3. september 2007 #5 Skrevet 3. september 2007 Skal du ha andre brudepiker/svenner da? Hvis ikke kan du jo si at dere bare vil ha deres egen unge..
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 det blir ikke sånn at faren min følger meg opp,broren min skal gjøre det. Ja, jeg får vente å se ..hvis hun klarer å gå så er det jo greit... Det er bare min sønn og tanteungen min som skal være brudsven og brudepike.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå