Gå til innhold

Har alle november mammaer det bra så langt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det bra!! Jobber 50% nå pga kvalme/halsbrann/mageknip på nettene så jeg sitter delvis å sover, men jobbe halvt fungerer supert for meg og håper jeg kan gjøre det frem til permisjon.

Gleder meg så masse til november.....nå går tiden fort og det skal bli så kos med en liten bebis i hus!

Livet er riktig så greit det. Jobber 100%, men har tilrettelagt 50% av stillingen. Jobber i 1. og 2. klasse og det er derfor tungt å gå hele dagen der med bøying og tøying. Sitter i et arkiv resten av dagen. Ikke morsomt akkurat men greit nok.

Håper november kommer snart, fordi jeg begynner å bli litt lei.

Har det bra! Jobber fortsatt fullt, og koser meg sammen med mannen og guttungen vår på fritida :-) Var redd jeg hadde fått begynnende bekkenløsning i sommer, hadde så innmari vondt, men det har gitt seg, så det var nok bare babyen som lå og klemte på noe, heldigvis.

Litt trøtt innimellom, men ellers i knall form :-)

Annonse

sånnsett så har eg d bra men er sliten og trøtt.Sykemeld 100% har stoooore plager med bekkene.i dag måtte mannen min hjelpe meg ud av segen og hjelpe meg me å kle på mg,håper virkelig d gir seg når hun kommer ut.og at fødselen ikke blir dobbel så vondt me tanke på nettop d.

Hei!

Har det egentlig veldig bra:) Litt trøtt og sliten, men overlever. Har nettopp montert stellebordet til babyen, klarte ikke vente lengre! Ble kjempe fint. Gleder meg sånn til babyen kommer, synes det er så lenge igjen!

Har det kjempe bra :o) Ikke hatt så mange plager i svangerskapet. Er sykemeldt 50% nå og det passer meg helt perfekt. Merker godt magen blir større og større,masse kynnere og litt mer sliten. Så godt med halve dager frem til perm :o)

Har det flott, og har nesten ikke hatt noen plager i det hele tatt (bortsett fra at jeg har begynt å våkne om nettene pga vondt i ryggen). Jobbet 100% i et vikariat, som nå har opphørt, men studerer full tid og jobber litt ved siden av. Gjør egentlig alt det jeg pleide å gjøre før, har nettopp vært på sydenferie og det er vel det smarteste vi har gjort....

virker som de fleste har det bra, og det er mange som er i jobb og har fått tilrettelagt! kjempe fint :D blir spennende å se fremover i de neste mnd om noen føder, og hvem som føder først. vet at jeg kommer til å bli grønn av misunnelse når den første fødselshistorien dukker opp her inne.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...