Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Er det for gravide jenter i 1 tri. eller er det for jenter som prøver å bli gravide? Trodde de hadde sitt eget forum som heter "Bli gravid", jeg...??!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Det er for dem som er blitt gravide og er i sitt første trimester
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Takk, da har vi fått klarhet i det.
Meg og gutten min Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 det er vel egentlig for alle, enten man prøver eller ikke. det er ingen rom her som er lukket for verken den ene eller den andre. jeg er masse inne på 3.trimester og leser jeg. syntes det er veldig artig. jeg syntes det var kjempe deilig og kunne gå inn her inniblandt og spørre de som faktisk hadde klart å bli gravide.de svarte meg de som ville. man skjønner som regel hvilke innlegg som kjem fra de som prøver å bli gravide, du er ikke nødt til å gå inn på de innleggene og lese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå