Gå til innhold

til dere som har hatt en utro mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor var han utro- var det fest, reise eller var du kanskje i nærheten?

hva regner dere som utro- kyss eller sex?

menn som er utro ødelegger veldig for de andre mennene. hvertfall i mitt hode. med tanke på tillit ol. selv om jeg stoler på min mann så vet en aldri helt sikkert på om den personen er til å stole på. plutselig så skjer det. nett som ulykker skjer, dette pleier folk å si - det skjer ikke meg eller min familie...

faktisk så kan det, det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utro= det du gjør med et annet menneske som du ikke ville gjort foran den du er sammen med..

Skrevet

De fleste stoler på sin mann, og bra er det! men tror ingen kan være 100% sikker, det kan skje alle.. selv de beste, tryggeste og stabile forholdene!

Mannen her i huset var utro, han ble med ei dame hjem etter fest...

Skrevet

Må først si at det var en ex som var notorisk utro, han jeg er gift med nå er et helt annet eksemplar.

Han var utro på fest, på reise, når jeg var i nærheten og hjemme i senga vår jeg var ute og reiste.

Finnes ikke grenser for hva jeg har funnet ut i ettertid.

Større egoistisk idiot skal du lete lenge etter.

Trodde jeg skulle h problemer med å stole på noen etter det, men der tok jeg feil. Stoler 110% på mannen min uten noe problem.

Skrevet

Utro deffinerer jeg grovt sett som fulført samleie, men det er også mange ting min mann kunne gjøre som jeg ville mislikt sterkt uten at jeg dermed mener det er utroskap.

Det er klart at utro menn ødelegger for tillitten man har til menn generelt. Det samme gjelder for kvinner. Så vidt jeg har hørt er det vist flerer kvinner som før eller siden er utro enn menn. Det er klart det kan skje alle, men intl videre vil jeg ikke bekymre meg for det før jeg får ugjendrivlige bevis for at noe har skjedd.

Skrevet

Nå har så vidt jeg vet mannen min ikke vært utro.., og tror han aldri kommer til og være det...

Hadde jeg trodd noe annet hadde jeg blitt gal inni hodet mitt..;o

Utroskap for min del er intimkontakt.. Altså ikke nødvendigvis fullført samleie.. Men si han blir sugd eller han kliner med ei og fikler litt for mye..

Kyssing er også over grensen for hva som er akseptabelt sånn som jeg ser det..., men lettere og tilgi en om han hadde gått hele veien..

Alt kommer an på situasjonen hvordan jeg hadde reagert og om jeg kunne tilgitt..=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...