Gå til innhold

Expat...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror karrieren som ammende mor er over jeg....Snuppa vil ikke ha mer pupp hun! Rister på hodet da jeg spør om hun vil ha pupp (hun er snart 11 mnd). Så da regner jeg med at det var derfor hun bet meg. Kan jo ikke være tennene hun har på vei nå? Hun suger jo kjempefint på flaska iallefall....så jeg får vel bare pumpe videre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje, kanskje ikke? Ringte du hun ammehjelperen?

Skrevet

Nei, jeg har vært på hyttetur, så det gikk helt i glemmeboka...Men jeg har virkelig prøvd å legge henne til, men hun bare ilskriker, vrir og vrenger på seg. Når jeg spør så ser hun som sagt bare dumt på meg og rister på hodet..Er det egentlig en bevisst handling?

Virker jo ikke som hun har vondt i tennene nå heller, men det kan jo være at det klør og at hun biter pga det...

Jeg pumper nå to ganger om dagen slik at hun får mm til frokost og kvelds...resten er hun jo stort sett i barnehagen nå da. I helgene prøver jeg å legge henne til flere ganger, men med samme resultat...vil ikke ha for alt i verden.

Skrevet

Ring den dama, hun er fantastisk på dette her!

Skrevet

Så du mener at det fortsatt er håp?? Må jo bare ringe henne da :-) Kan iallefall fortsette å amme et par mnd til, men etter det kan det jo evt kun bli om morgenen og etter jobb, men det er jo egentlig ikke mer enn jeg har ammet de siste 3 ukene før hun slo seg vrang.

Skrevet

Jada. Hun her mener at de færreste avvenner seg selv før de er 2 1/2... Imellomtiden er det bare noe brystvegring man kan jobbe seg igjennom. Ring ring!

Skrevet

Kan man ringe når som helst på dagen? Ikke at jeg skal ringe nå da, men sånn når det passer i morgen.

I mellomtiden får jeg pumpe som f....Kommer jo ikke all verdens (80-120 ml) men hun ser seg fornøyd med det siden hun får grøt i tillegg til flasken de to måltidene om dagen.

Skrevet

Ring i sånn minnelig tid, du, hun sier ifra om det passer bedre til en annen tid! Si gjerne at jeg har henvist deg, hun vet hvem jeg er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...