lita78ღ Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Innsetting i morra...håper vi. 5 ble befruktet etter uttaket på torsdag. Håper, håper, håper gullegga mine har utviklet seg fint.... er så innmari redd for dårlig resultat nå....tredje forsøk... Kryss fingra for meg jenter! (på forhånd takk!)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg krysser det som krysses kan for deg lita78 ! Om de har utviklet seg bra i morgen er det vel veldig gode odds for at dere skal lykkes,siden det på en måte blir langtidsodling....eller ? Tvi-tvi snuppa! Dette skal gå fint! Klem fra
Frk. G Skrevet 3. september 2007 #6 Skrevet 3. september 2007 Krysser alt jeg har!!! Lykke lykke til!!
koseputa Skrevet 3. september 2007 #7 Skrevet 3. september 2007 Krysser fingre og tær for deg lita78:) Lykke til i morgen!!! Klem
Jehn Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 Heisann.. Ønsker deg masse lykke til.... (håper vi kan snakkes på msn...) Klem
Randn Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Lykke, lykke til fra meg også. Alle gode ting er tre...... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå