temi & keli Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Kommer nok til å bruke Heine "til hverdags".. Guttenavn er SÅ vanskelig!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Kan du ikke heller bruke Elias til hverdags?
Phantom´ Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Synes det var fint jeg. Har selv heine på topp 3.
Vannmann35 Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Navnet funker helt fint, men jeg hadde styrt unna "vanlige Elias" når du først har valgt et så spesielt navn som Heine.
Anne Marte Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Hei Karoline. Jeg er enig med deg, guttenavn er SÅ vanskelig! Jeg synes Heine er utrolig fint, og ser ingen bakdeler ved å legge til Elias. Jeg har en del navn på guttelisten min, om det er navn du liker - vet jeg ikke,men her er noen: Adam Albert Brage Brede Conrad, Konrad Edvard Elias Emre Endre Erik Felix Heine Herman, Hermann Isak Jacob, Jakob Jeppe Ludvig, Ludvik Lukas Lydian Mathias Theo Teodor, Theodor Tinius Truls Ulrik Victor, Viktor xxx Marte
Gjest Skrevet 5. september 2007 #7 Skrevet 5. september 2007 Ja, det synes jeg fungerer bra. Heine er kjempefint!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå