Gå til innhold

Vogn med håndbrems?

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig peilt meg inn på Emmaljunga City Cross`en, men fikk et tips i går fra en nybakt pappa om at han savnet håndbrems på sin Simo kombivogn. Er det mange av dere som savner dette? Evt hvilke alternativer har jeg da til Emmaljungaen?

Det er viktig for meg at vognen ikke er for tung og stor da jeg er liten selv. Må kunne ha både bag (lun og god), sittedel og bilsete på understell. Helst 4 hjul pga stabilitet. Må også få plass til en god dunpose på vinteren.

Noen som kan hjelpe en forvirret spirrevipp i vognjungelen? :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10264676-vogn-med-h%C3%A5ndbrems/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen 4-hjulinger som har håndbrems (som jeg kjenner til). Endel trehjulinger som har håndbrems. Noen har hvis de blir kjøpt på rett sted, eks teutonia spirit s3 har håndbremse hvis du kjøper via www.lilleprinsen.no men ikke via butikker her.

Jeg har city crossen selv, men kjøpte den som sportsvogn når min var 6mnd, så jeg vet ikke hvordan det er med vinterpose i bagen. Men sittedelen er hvertfall lun:-) Hadde teutonia fun frem til det, den har 4 hjul (to svingbare foran).

Du vet ikke hvor avhengig du er av håndbrems før du har prøvd det. Jeg vil ikke ha vogn uten nå.

For det første hjelper det veldig i neddoverbakker, du slipper å holde igjen vogna, et lite press er nok og det er som å trille bort over.

På glatt vinterføre er det jeg synes det er uunværlig. Er et par dager jeg ikke hadde klart å komme med ned enkelte bakker på en sikker måte hvis jeg ikke hadde hatt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...