Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Er det flere som har blitt det? Hadde det av og til før svangerskapet..Men nå er det veldig mye mer..Og det er jeg som tar intiativ til det. Noen flere som har blitt hekta? Litt ekkelt å spørre om men...
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde en periode med det. Men det har gått over. Var mest når jeg var fra 3 til 6 måneder på vei.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Jeg og! Hadde en periode jeg var VELDIG kåt fra ca 3 til nesten 6 måneder på vei, og da ble jeg også plutselig veldig gla i analsex. Helt hekta nesten. Noe min kjære satte utrolig pris på -han elsker jo det Jeg synes det var sinnsykt deilig og opphissende. Trengte nesten ikke vanlig sex (vaginalt), for jeg syns analsex var så digg. Rart det der... Nå har desverre den ekstreme kåtheten gått litt over. Har fortsatt analsex avogtil, men det er ikke så godt som det var.
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 Så artig å høre! Har faktisk planer om å gjøre ett forsøk i kveld ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #5 Skrevet 4. september 2007 Men hva gjør dere for å bli kvitt avføringen som ligger nederst i tarmen?? Syns det er ubeskrivelig ekkelt når det kommer ut litt!!!!
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #6 Skrevet 4. september 2007 Prøv å gå på do en liten stund før sex. Pleier sjeldent å komme noe da. Og skulle det gjøre det, så vet dere jo begge hvor han har hatt pikken, så da får han bare vaske seg grundig etterpå Går som regelhelt fint. Og det er absolutt verdt det. hihi
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #7 Skrevet 4. september 2007 Jeg føler alltid atjeg må bæsje da:S:S er d normalt?:S:S
Anonym bruker Skrevet 4. september 2007 #8 Skrevet 4. september 2007 Bruker å kjenne etter med fingern om det er noe der. Har aldri anal uten å være sikker på at det er tomt. Uansett bruker vi ofte gummi ved analsex med tanke på bakterier. Har ikke hatt så mye analsex. men hadde perioder da jeg fantaserte om det hele tiden.... også mellom 3 og 6 mnd her.har avtatt litt nå når jeg nærmer meg slutten.
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #9 Skrevet 5. september 2007 Helt normalt å føle at man må bæsje. Han er jo inni rompa di, og det man vanligvis bruker rompa til er jo nettopp å bæsje. Men det er nok svært sjeldent man gjør det. Ikke tenk så mye på det. Tenk heller på å føle deg sexy og på hvor opphissende og godt det er. Det er høyst sannsynlig det eneste han tenker på! Han er nok sikkert bare gla for å få lov å ha anal-sex med deg! Ikke vær så redd for den avføringsdelen. Enjoy!
Anonym bruker Skrevet 5. september 2007 #10 Skrevet 5. september 2007 Takk for svar der anonym... jeg klarer ikke skikkelig å slappe av ennda,men prøver så godt jeg kan.. Syns d er godt,men skummelt også.. jeg tenker: Tenk hvis d kommer noe..:| men skal prøve...
Anonym bruker Skrevet 6. september 2007 #11 Skrevet 6. september 2007 Værsågod! he he Alltid hyggelig å kunne være til hjelp! Lykke til! Det kommer seg etterhvert. Bare ta tiden til hjelp!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg syntes det var litt ubehagelig til å begynne med, men når man klarer å "slappe av" er det utrolig deilig. Ok med litt forandring også, og mannen min synes det er veldig digg...
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #13 Skrevet 6. oktober 2007 hadde det sånn forige svangerskap:)men ikke nå for jeg har fått hemorider.hehehe
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2007 #14 Skrevet 19. oktober 2007 Hei. prøvde det for første gang for et par dager siden. eller prøvd før men ville ikke mer etter han penetrerte første gang. følte også at jeg måtte på do.. men når jeg fikk holde fingrene rundt penisen hans følte jeg på en måte at jeg hadde kontrollen (selv om jeg ikke hadde det) og da gikk det bedre. men var nok laaangt bedre for han enn for meg for jeg synes kun det var opphissende ikke noe spesielt deilig. tror dere jeg vil like det neste gang eller neste gang der igjen? er jo veldig kåtende og vil så gjerne gi han det og like det selv:P
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #15 Skrevet 22. oktober 2007 stimuler klitoris samtidig, og ta cm for cm... til slutt ber du om at han tar deg hardere... tro meg. !! =)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #16 Skrevet 22. oktober 2007 men hvordan type godt er det? kan man få orgasme?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #17 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg synest det er synnsykt låkt, men har så lyst at typen skal på ta meg i rompa. Han spørr hele tiden, men jeg sier nei etter nei, er det noe jeg kan gjøre for at det skal bli bedre for meg????? Trenger hjeeelp!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #18 Skrevet 22. oktober 2007 er det så mange som holder på med dette?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 Ja det er ett spørsmål egentlig.....Må jo være "vondt" der bak for kvinner,menn har en lettere jobb for å si det sånn. En krem av no slag kanskje??
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #20 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg prøvde en gang her for ikke lenge siden og med noen glas vin og langt forspill og "klarte" det! Kan ikke si at det var så deilig men tenkte at jeg nok må prøve noen ganger til før man virkelig kan slappe av og nyte. Andre gangen var jeg nok litt spent for da gikk det bare ikke. Sååå kjøpte jeg en liten liten buttplugg og tenkte at hvis jeg startet med den så kunde mannen min avløse pluggen liksom. Var litt rart i 5 sekunder med buttpluggen men HERREGUD så deilig det var! Mannen min rørte meg såvidt forann og jeg kom med en gang! Neste gang skal jeg ikke leke så lenge med buttpluggen uten la mannen min prøve sig forsiktig inn litt tidligere... Gleder meg som en unge til jul!! Unnskyld om det ble litt detaljert men dette anbefales virkelig for de jenter som har litt problemer at ta helle pi***en med en gang.
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #21 Skrevet 30. oktober 2007 Sorry meg, men ÆSJ! Hvorfor bruke nummer to når man kan bruke den normale?? Tydeligvis synes noen dette er godt og tenner på det, så da er vel i grunnen det grunn nok..Men er det ikke vondt da? Jeg synes bare det å bæsje en stor kabel er vondt, så kunne aldri verden tenkt meg å ha penisen til kjæresten inni der!! Åsså for han da, hvordan tenner de på bæsjehullet liksom? Fortrenger de hva som egentlig bruker å komme ut der? Håper de fleste bruker kondom da, for herregud så mye bakterier det er der. De kan jo få urinveisinfeksjon! Åja, hvordan blir man kvitt rester der inne i det hele tatt? Uten å skylle det rent på noe vis..? Er glad mannen min ikke har interesse for dette! Vi er rimelig enige om det at vi synes det er ekkelt. Men respekterer jo at andre ikke er som oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå