Gå til innhold

Fridd?

ENM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her på min alder ( da de var/ eller er) som selv har fridd til typen sin? Og hvor lenge var dere sammen først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fridde til verdens herligste og kjekkeste gutt 22. juli i år<3

Jeg er 18 år, og vi venter verdens skjønneste snuppe sammen<3

Har bare vært sammen 7 mnd, men jeg elsker han<3

Så.. Nå er vi forlovet!:)

Må jo ikke gifte seg med en gang..

Men siden vi venter snuppa er det greit at folk veit vi kommer til å holde sammen, fordommene er jo tross alt mange.. :)

Skrevet

Ååååå...hvem av dere fridde? Vi venter ikke noe barn...tror jeg...skal ta test

Skrevet

Sorry, la ikke merke til at du skrev at det var du som fridde...Svarte han ja med en gang? Og gjorde du det før du ble gravid. For jeg har møtt en gutt, Og jeg tidligere vært med mange gutter...han er heeelt spesielt, og jeg elsker han utrolig hlyr. Og noe innio meg sier at det er HAN som er den rette.

Skrevet

Jeg og min kjære skal forlove oss rundt nyttår...Småen kommer nå i oktober.

Vi har vært sammen i litt over ett år...:)

Skrevet

Han svarte ja med omtrent en gang..

Hehe, vi var alene hjemme i leiligheten, jeg hadde vært ute med noen venninner.

Og siden jeg har snuppa i magen, drakk jeg ikke, men tror han trodde jeg hadde drukket:P

Vi la oss i dobbeltsenga og begge lå og kjente på magen min, så snudde jeg meg rundt, så han inn i øynene, og spurte han. Han ble så glad og kysset meg og magen ;) <3

Han er verdens beste. He is handsome :) Hehe.. ;)

Skrevet

nei.. men han fridde til meg :)

Ikke sånn ne på kne greie for det synes jeg blir for klisje :P

Han med en pakke til meg, og inni der var det to fine ringer.

Hadde snakka litt om det før, så var jo forberedt.

Men, vi hadde vært sammen i 4 år da vi forlova oss og gifta oss akkurat et år etter :)

Gjest ønskebrønnen
Skrevet

Vi har vært kjærester i snart tre år, og forlovet i ca ettog et halvt år:) Han fridde etter en kjemperomlemantisk date;) og nå skal vi prøve på vår første:) jeg er 19, han 20:)

Skrevet

jeg å kjæresten var på ferie i Romania,da han satt seg ned på kne i vannkanten i skumringen med ring og fridde...kunne ikke vært mer perfekt, begynte bare å grine til jeg kom på at jeg ikke hadde svart=) ble ja gitt=) han var da nesten 22, jeg var akkurat blitt 18...=) nå venter vi ei lita jente i november=) og vi er nå 19 og 23=)

Skrevet

Dere er så heldige... Jeg skulle ønske jeg og samboer kunne forlove oss. Eller vi kan, men virker ikke som om han vil. Jeg har lyst, for selv om vi ikke er gift, syns jeg det hadde vært romantisk å i hvertfall være forlovet før vi fikk barn. Vi har jo tenkt å holde sammen og har pratet om bryllup "en gang om noen år". Men sa jeg nevnte noe om det med forlovelse sa han: "skal du presse meg nå da?". Jeg ville ikke helt tro at det var det han sa, så jeg spurte "hva sa du?" også sa han igjen, enda tydeligere "skal du presse meg nå da?" han gjorde det ganske tydelig at han ikke vil forlove seg... jeg ble så sinnsykt lei meg... han vet at jeg er litt sånn som liker sånne tradisjonelle ting fordi jeg syns det er koselig. (jeg er ikke fordømmende eller noe altså, syns det er helt greit å aldri gifte seg og) men for min egen del syns jeg det er koselig å forlove seg og etterhver gifte seg.. han vet at jeg egentlig ville gifte meg før jeg fikk barn osv, også vil han ikke forlove seg en gang. Selv om det ikke betyr så mye for han, er det ikke så mye han trenger å gjøre heller da! Han sier jo at han vil gifte seg med meg en dag, hvorfor er det så vanskelig å gi meg en ring og la meg fortelle folk at vi har forlovet oss. Han vet at det betyr mye for meg. I steden får han meg til å virke helt idiotisk som prøver å presse han til en forlovelse. Nå tør jo ikke jeg å fri til han heller, da ser han jo på det som press også da... Er så trist nå...

Skrevet

Typen min fridde til meg og vi hadde bare vært sammen 5mnd.. men vi har kjent hverandre lenge føre vi ble sammen, og vi er sammen den dag idag...

Skrevet

Typen min fridde til meg på min bursdag, 25 11 i fjord <3

Da hadde vi vært sammen i 3 mnd ca, men jeg visste at han var den rette for meg <3

I slutten av oktober, begynnelsen av november kommer den lille prinsessa vår, Sara Irene <3

Skrevet

01.01.07 rundt 2-3 tiden etter skål og sus satte jeg meg ned på kne foran våre nærmeste venner og fridde til kjæreste og samboer gjennom to år. vi har ingen tanker om å gifte oss i nærmeste framtid. bare det å være forlovet og kose oss med det. Den kvelden var en stor suksess:D jeg prøvde meg på Kalkun for første gang og alle forberedelser gikk til H**v**e men resultatet var en appelsinglasert, stuffingfylt saftig kalkun med fløtesaus med litt port oppi, poteter og grønnsaker. + jeg lagde vegetar og vegan mat til våre ikke kjøttspisende venner. og ALLE elsket det:D så kvelden for meg kunne ikke blitt mere perfekt.:D(jeg er skikkelig fæl til å kritisere min egen mat(gla i å lage mat)

Vi har hele veien passet perfekt for hverandre positive og negative sider går sammen.

Gjest Lite nurk i magen :)
Skrevet

Vi ble enige om å forlove oss, også skal en av oss fri når vi føler at vi vil gifte oss ;) Vi ble ilag etter å ha vært venner i ett år, flyttet sammen etter at vi hadde vært sammen i ett år, og forlovet oss når vi hadde bodd ilag i ett år ;) Nå venter vi det første barnet etter å ha vært sammen i tre og et halvt år ;) Morsomt =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...