Gå til innhold

Et veldig personlig spørsmål, noen her som er overvektige og har klart å bli gravide??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

er lykkelig gravid ja..:) 8 uker på vei!:) veldig overvektig da el?? jeg er 1.63 m og veier 84 kg... et PAR ekstra kilo på kroppen for å si det sånn..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok!:) det sies at hvis man sliter burde man prøve å gå ned noen kilo og jeg rakk å gå ned et par kilo før jeg ble gravid,men det føyk opp igjen da jeg ble gravid;) vi begynte prøvingen i oktober i fjor og ble gravid på første forsøk,men mista.. har prøvd etter det,men ikke hver måned pga jobbsituasjonen min (opphold i et par måneder).. begynte å prøve for fullt i april og etter noen UREGELMESSIGE sykluser ble jeg gravid i juli.. :) og imrg skal jeg på UL og se om alt er bra:) masse lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

etter BMI er jeg overvektig. men føler meg så absolutt ikke overvektig.

jeg har bare litt ekstra på magen og lårene, men ser ikke på meg selv som overvektig. jeg er 165 høy og veier 80 kg. jeg ble gravid på første forsøk uten noe større problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal svare deg.

Jeg er gravid for andre gang og er overvektig. Første gang var jeg 97 kg da jeg ble gravid på 6pp, og denne ganger var jeg 98 kg og ble gravid på 1pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også overvektig, men har blitt gravid på første forsøk 3 ganger. Har hatt fine svangerskap og fødsler - i det hele tatt få problmemer pga overvekten :-) Lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

overvektig: 165 og 98 kg da jeg ble gravid.. Ikke planlagt.

Nå kommet godt over på 2. tri..

 

Sliter man, kan man prøve å gå ned noen kilo. Har lest det har hjulpet for noen. Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4+1 i dag, gikk på 1pp! er 164 og 84kg. så har vel BMI på 31-32 eller noe regner jeg med. føler meg ikke direkte tjukk selv da, men jeg har et godt lager rundt rumpa hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...