Gå til innhold

Flere med merkelige drømmer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

i natt drømte jeg at jeg havna i fengsel for narkotikasmugling og fikk lang straff og måtte føde i fengselet. de tok babyen og gav den til pappan som var hjemme med våre 2 andre barn, og jebg var helt knust over å ikke få se barna mine mer ER DET MULIG?

Annonse

jeg drømte at jeg ble skutt med pistol rett under puppene, gubben bare dro og jeg fikk tak i en ambulanse, når de kom så snakke de DANSK så jeg skjønte jo ingenting. prøvde og fortelle dem at jeg er 29 uker på vei og de så bare på meg og nikket også dro de også... så da ble jeg bare overlatt til meg selv.

Tror nok det bare var pga babyen sparker så fælt om natten. Men ekkelt fordet.

Drømte en natt at jeg var ute og skulle bare ta en øl, men plutselig hadde jg tatt mange og var høygravid og drita. Var på byen og endte opp m å ta 3 savannedyr tattoveringer på den ene armen! "Våkna" dagen etter og kunne ik skjønne hvorfor naboen til foreldrene mine kunne gi meg 3 tatto når jg var så full... Gikk for å klage men da sa han de bare var falske og d var for å gi meg en lærepenge mot å drikke når jg var gravid... Våkna og huska drømmen så godt, hadde skikkelig ekkel følelse etterpå selv om d bare var drøm!

jeg drømmer at jeg ligger i sengen min å hører babyen min gråte men jeg greier ikke reagere, plutseli kommer det inn en drit skummel dame som roper å skriker at babyen gråter. Våkner med en gang da, kjempe ekkelt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...