Gå til innhold

Forskjell på ærlige svar og trakassering?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det virker ikke som om det er særlig rom for å gi ærlige svar på dette forumet... De fleser som stiller sprøsmål vil visst bare "dilles og dulles" med, og hvis man er så dum at man svarer ærlig så blir man anklaget for trakassering.

 

Ærlig talt jenter, skjerp dere! Det er ikke alle blødninger som er festeblødning, og tester du negativt er du mest sansynlig ikke gravid. Værre er det ikke. Tåler du ikke svareren du får synes jeg du skal droppe å stille sprøsmål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har så rett så rett. syntes jeg har svart ærlig og med mine meninger noen gang, og jeg fremstilles ikke som anonym, men med mitt nick. men jammen får man mange negative kommentarer tilbake hvis man er ærlig. nå gleder jeg meg til torsdag, og kan hoppe over til 2.trimester, her syntes jeg det bare er mest krangling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehehe!

Ja,takk for dette! Sikkert mange som har tenkt samme sak uten å si noe. Men det er jo sånn det har blitt her inne.. Jeg leser og tenker; hm, jeg er ikke lege så dette er vanskelig for meg å svare på. Folk vet faktisk ikke at en festeblødning er uhyre sjelden.

Ærlighet varer nå lengst! Og når man spør andre om deres mening bør man også tåle å høre den selvom den er negativ...

Det smarteste er sikkert å signere med anonym her ja,får nå får jeg vel hodet bitt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan nok hende du blir hodeløs ja, men hvem vet vel hvem du er om du så har ditt nick framme?? dette er faktisk bare ett forum på internett som man skal dele erfaringer med hverandre. vi kjem ikke til å møtes på jobb/byen dagen etter liksom...ja det er ufattlig mye man ikke har noen svar på, noen kan ha hatt stoooore blødninger i sitt svangerskap, og svarer at alt gikk bra når noen spør etter blødning, mens denne personen som spør mister.... man vet jo aldri. alle kropper er forskjellige.. hvis du skjønner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med deg ariam85, men jeg er ikke her inne for og lese syte, klage innlegg, jeg er her for og få svar på ting jeg lurer på uten at de pakkes inn i gull tråd, og evt bidra med mine erfaringer fra tidliger. Det betyr jo at hvis jeg spør, ønsker jeg positive og negative svar. Men høflighet er jo alltid en forutsetning, og det er ikke alle innlegg her inne som bærer preg av det. Og det er synd, det er noe alle bør ha. Trenger ikke dille og dulle for og ha en hyggelig tone:-) Og det er "ofte" innlegg signert med anonym som har en litt skarp tone, noe som virker påfallende og ikke ville vise sitt nick. Erlig, direkte og likevel hyggelig:-) Alle fortjener respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så sant så sant:) dette er en veldig fin side der man kan spørre om alt mulig og dette er veldig deilig for en som aldri har vært gravid før.

jeg har spurt om masse rart her inne, og fått masse rare svar tilbake, også noen hyggelige. men innerst inne så tenker jeg at INGEN her er leger, og for mange virker det som DI har rett uansett. dette syntes jeg er litt frustrerende, og som sagt alle kropper er forskjellige.

selv om jeg ikke har vært kvalm hittil, betyr det ikke at jeg har hatt en MA, selv om alle andre er kvalme, og mener det er ett must.

noen kan blø masse i svangerskapet,og det går bra, mens andre kan blø bittelitt og det ender i SA.

ALLE ER FORSKJELLIGE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke dette formuet, får det er akkurat som på bli gravid.

 

er så utrooolig lei alle "tror dere jeg er gravid?", "enn om viss om atte?"

dette er jo et forum får gravide, men her er jo nesten bare folk som "Vil bli" gravid og kanskje kan være d vist de bare tror d nokk.. er jo veldig amper om dagen å da, så d er sakt.

 

resten av gjengen (ikke alle da selvsakt) som er her prater om SA og MA. Blir helt nervøs av å være her jeg..

 

Synd=(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at dette er et forum for de som er gravid.

En veldig sentral ting og frykte er nemelig MA og SA så det er jo en selvfølge at det er en ting som vil bli tatt opp og diskutert ofte, dette er jo den mest usikre delen av et svagerskap. Hvis dette uroer deg, bør du kansje ikke lese de trådene hvor det blir diskutert. For meg er det unaturlig og ikke lure på andres erfraing på det punktet, og det syns jeg bør bli respektert. Dette er jo et forum hvor man skal spørre og ta opp de tingene man er opptatt av i første trimester. Possitive og negative sider.

Lykke til videre alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fare for å bli upopulær, så skriver jeg likevel..

 

For det første: Det er valgfritt å stikke innom BIM selv om man er gravid

 

For det andre: Tåler man ikke andres meninger, la være å spørre etter dem

 

For det tredje: Hvis man ikke orker å lese alt hva andre skriver, så la bare være

 

Okei? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! Joda, er til en viss grad enig....... Men å svare ærlig, uten å kalle andre for ting og tang er greit, det er å svare æarlig, men å kalle andre for ditt og datt eller at den er sånn og ikke sånn er ikke pent må jeg si....... er noen ganger jeg sitter med hakeslepp og skikkelig bakoversveis.... Hehehe da er jeg fin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt fersk her inne på BIM, så har ikke vært borti sånt enda. Men det å kalle folk for ting utover å svare på spm, så mener nå jeg det er å bevege seg over på en usaklig side. Og det blir en helt annen sak igjen - trakassering/mobbing. No good. Håper jeg i fortsettelsen kan lære av det jeg leser her, og at folk er hyggelige og viser respekt overfor hverandre. Hørtes litt ut som en moralens vokter her.. Men JEG synes det blir mest trivelig når folk evner å vise empati, uansett hvilken fot man selv har stått opp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...