Gå til innhold

Tips til vogn??

Lita tulle & stor gutt <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok en stund til vi skal kjøpe..men jeg skjønner meg ikke på alle vognene, jeg..

Hva skal jeg velge? Vil ha 4 hjul (gummi). Et stabilt og lett understell, kalesje med disse "pushestengene" på siden, og helst en vogn som vi kan bruke selv om gullet ikke lengre trenger å ligge i vogna. Vi har hus, så slipper å tenke på tunge trapper..bor i by med en del brostein, samt at vi er en del i marka- så den må liksom tåle alt!

Noen som har tips? Har tenkt på Simo, men så hører jeg at den testa dårlig (noe med en farlig reim som kunne kvele ungen) osv..Alle sier liksom at "sin"vogn er best, så ikke rart man er forvirra..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ang den Simo "reima" så var det en gammel test, flere år gammel, feilen er for lengst utbedret.

Simo er tung, så om du ønsker deg en lett vogn bør du styre unna denne. Jeg var fornøyd med teutonia mistral med softbag. Kikk også på emmaljunga city cross med citybag og teutonia prestige duo.

Bugaboo er jo og lett og fin, men jeg tror neppe den er god på brostein med de små hjulene.

Skrevet

Hei! Det med simo vogna var kun på en av typene. Husker ikke helt hvem, men det kan du jo spørre om i butikken.. Simo sies å være veldig bra.

Vi har en emmaljunga edge duo med sportsunderstellet. Den er helt super. Den har en stor god bag som du bruker frem til barnet kan sitte selv og da bytter du over til sportsvogndelen. Den er lun, har god boltreplass for babyen i bagen, veldig stø og lett å trille, kjempe grei når veien ikke er helt feilfri :) En dum ting er at den er litt tung inn og ut av bil ol. men det hadde vel ikke noe å si.

Lykke til! Du kan forresten lese om vogna og se fargene på emmaljunga.no (eller .com ) Jeg digger den vogna hehe :)

Skrevet

Brio kombi er en solid, lun, robust vogn!

Tung å løfte ut og inn a bilen, men dette passa helt for oss m en født i desember.

Skrevet

Er virkelig bagen til emmaljunga så stor? hører noen sier den er så liten, at barnet bare kan ligge i den til det er rundt 10 mnd gammel..synes jo vogna til emmaljunga er kjempefin..men er ikke kalesjen veldig enkel for ungen å dra opp og ned selv når de begynner å komme rundt ettårs alderen? ei venninne mente at jeg burde ha med sånne pushestenger på kalesjen, så ikke ungen skulle ligge og leke med den når den skulle sove..man da står man igjen med Simo og brio, og jeg synes kanskje at de vognene er litt gammeldagse..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...