Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Jeg venter nå mitt første barn, og lurer på om svangerskap kontrollre er gratis. Skal til legen første gang 12september, og da er jeg 7+2. Må jeg betale da? Selv om det ikke er kontroll?
Mammatina Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 så lenge du e gravid så e alt innen helse gratis.. tror tannlege åsså e de...
Knøtte :) Skrevet 3. september 2007 #3 Skrevet 3. september 2007 Nei, slik er det ikke. Det er gratis å gå til lege under svangerskapet når det gjelder svangerskaps realiterte plager osv. Tannlege er ikke gratis
Knøtte :) Skrevet 3. september 2007 #4 Skrevet 3. september 2007 kontroller er selvfølgelig også gratis
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 UL og legehenvist besøk på sykehus er også gratis i sammenheng med svangerskap... men om du feks skal operere kjønnsvorter må du betale en liten egenandel... tidligere var det en ordning med en gratis sjekk hos tannlege,men dette er blitt fjernet...teit igrunn...fått skikkelig tannpine og svekket emalje etter at jeg de første 3-4mnd spydde nesten konstant og bare brakk meg om jeg prøvde å pusse tenner... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå