Gå til innhold

Reductil sprm


elle77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

koster 391 i mnd, minsker appetitt og søtsug, og du blir fortere mett.

Meningen er at du skal bruke dette samtidig som du legger om kostholdet og trimmer litt. Gjør du ikke det vil du mest sannsynlig legge på deg igjen de kiloene du går ned mens du går på tablettene etter du slutter med dem.

 

De har hjulpet meg mye, for før jeg begynte på tablettene (17.08.07) hadde jeg konstant søtsug og de få dagene jeg klarte å legge om kostholdet på var jeg så sulten og søthungrig at jeg holdt på å bli tullete! :-)

Søtsuget mitt er nesten helt borte og spiser vel halvparten så mye til måltidene som før, men jeg føler meg mett. Regner med at etterhvert når jeg har spist disse mengdene ei stund har magesekken min krympet og blir fornøyd med størrelsen på måltidene.

Jeg har samtidig meldt meg inn i vektklubb.no og syns de har et kjempebra opplegg, ihvertfall for meg som er såpass mye inne på dataen.

Jeg hadde gått ned 1,5 kilo forrige mandag(veiedag på vektklubb.no), og er spent på veiing imorra. har hatt 2 dager med endel for mye kcal, så regner ikke med jeg har gått ned for mye.

 

Dette er noe du må til legen å få resept på, for han må følge deg opp ang. bivirkninger.

 

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...