Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som har lyst til å forklare meg åssen man går på det? jeg skal til legen om noen mnd og få pergo men jeg har noen spørsmål, og klarer ikke å vente;)

må man få mensen for å begynne på pergo? siden jeg har sjelden mensn....

tar man blodprøver og tar tempen hele tiden under en kur?...

SETTER PRIS PÅ OM NOEN VIL FORTELLE LITT OM DETTE?

klem;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10262883-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-ang-pergotine/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hej miss dani

Jeg er har heller ingen fast cylkus/ mens, så jeg får nogle piller der hedder Provera for at få mens. Dem tager jeg i ti dage, fire dage efter du slutter med dem får du mens og starter på pergotime. På 13 dagen ( tror jeg nok ) bliver jeg så scannet hos min gyn og han siger så hvornår jeg skal tage ægløsningssprøjten og hvornår min mand og jeg skal have samleje. Jeg har ikke oplevet noget ubehag med disse to slags piller og danner to æg i hver cyklus. Jeg får taget et par blodprøver hver cyklus - for at se om der har været ægløsning. Jeg tager ikke tempen eller ægløsningstest, minj læge siger det ikke er nødvendigt da jeg bliver scannet i stedet. Dessuden har jeg fået taget alverdens blodprøver for at finde årsagen til vores problemer, min mands sædkvalitet er også undersøgt. Vi har desværre ikke været heldige endnu og da jeg er meget utålmodig tager vi til DK i morgen for insimenering - ventetiden her i Norge er simpelthen for lang....

Håber det kunne hjælpe dig en smule - jeg kendet alt til at være utåldmodig og have 1000 spørgsmål... held og lykke

Annevande :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...