Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Går selv inn i uke 36. svangerskapsuke. Formen er helt grei, bare litt mindre energi.. Hvordan er den hos dere som er rundt 36. svangerskapsuke? Er bare nysgjerrig ;o)
Marianne87 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 jeg er i uke 35+3 og formen er dårlig!! Mye kvalm, kaster opp en del, har ekstremt nedtrykk (hodet er festet) og masse kynnere. Er også veldig mye trøtt og sliten. Tror kanskje babyen kommer litt før termin men det vil vel tiden vise:p andre som er mye dårlig som er rundt uke 35-36?
Skorpio85*lykkelig 2 barns mor Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 Dytter
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Hei. :-) Jeg er 35+3, og hurra for det!! Formen er bedre enn på lenge, men er desverre sengeliggende pga fare for fødsel når som helst. Ble innlagt på sykehus for to uker siden med premature rier og åpning, er hjemme igjen nå med beskjed om å ta det rolig... Så all den positive energien til intet.. Håper i allefall jeg får gå gravid til jeg går inn i 37. svangerskapsuke.
elro "fødeklar" Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Hei. Formen er ganske bra her, men det begynner å bli tungt. Sover dårligere om natta, nedpress, sure oppstøt, dårlig kondis, litt smerter i bekken og kynnere er de plagene jeg har for tida. Men det er ikke så ille. Jobber fullt enda (kun to uker igjen) og går tur med hunden hver dag! Utenom det er jeg en sofagris :-)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 er 35+6 i dag, og er kjempe sliten..! men så har jeg en veldig stor mage da. selvom jeg bare har lagt på meg 11 kg.. men de kiloene liger for d meste bare på magen..sover faktisk hele natten, våkner bare på morran at jeg må på do.. kynnerene har heldigvis gitt seg litt..de begynte for 6 uker siden og vært VELDIG plaget av de fram til nå.. så hadde jeg siste dag på jobb på mandag.. de fleste jobber vell litt lengere enn meg, men jeg jobber i småbarns avd. i barnehage..
sivilivikivi Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Er i uke 36 nå. og merker ikke så mye forskjell! Er litt sliten når jeg kommer hjem. men har forsatt en del energi til å gjøre husarbeid! Er utrolig glad for det. Denne graviditeten har vært som jeg hadde håpet på den skulle bli:)
tobylina Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 35+4. Jeg er i relativt god form, men har vondt i ryggen, både i korsryggen og lengre opp, så og si hele døgnet. Får også smertefulle kynnere hvis jeg stresser (har dårlig tid osv). Ellers har jeg kynnere gjennom hele dagen som ikke er vonde.Hvis jeg våkner på natten kan jeg tisse oppt il flere ganger, ellers er blæra mi ok foreløpig. Halsbrann ca hver annen natt. Gleder meg til plagene er over og ungen har kommet til verden. Jobber 20 %, et par halve dager i uka...men det er mer enn nok- da må jeg hjem og hvile. Er selvfølgelig trøttere enn vanlig, men sover lite midt på dagen--foreløpig iallefall :-)
-83. oktob.baby Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Er i uke 36. Formen er kjempebra, men mye kynnere når jeg er i aktivitet/bøyer meg mye. Hører det er vanlig med mye kynnere når en er venter nr 2 osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå