Gå til innhold

ang frekke anonyme IKKE LA DEM STOPPE DERE FRA Å KOSE DERE OG NYTE GODE RÅD OG TIPS OG TANKER HER INNE PÅ BIM!


♥lurelure♥

Anbefalte innlegg

Jeg har vært her snart et år nå og har til stadighet sett folk droppe forumet fordi de har fått ekle kommentarer av anonyme her inne.

 

Mitt råd er å bare å overse disse kommentarene og prøve å fokusere på de som er reelle og som mener å komme med noe konstruktivt.

 

Det er mye rart som skrives og det er viktig å sile ut infoen litt.

 

Og det hender man får ekstra gode forhold til noen av de andre her inne, og det gjør det vel verdt det?? :)

 

Ønsker dere lykke til videre på ferden og forhåpentligvis så blir det mindre av anonyme skittkastere etterhvert:) Om ikke, så bare la være å bry dere, det er vel bare synd i dem som har et slikt behov. Noe må jo mangle i deres liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig, men synes det er positivt at folk melder inn de verste kommentarene. Fortsett med det, så blir kanskje de med behov for å trykke andre ned, kastet ut av forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......masing kan være ganske unødvendig det og...

Men er generelt enig! Dette bør være ett fristed for alle som ER gravide og kan utveksle erfaringer.

Men jeg mener også det at det går an å bla seg litt bakover også,for mange av spørsmålene er besvart flere titalls ganger.. Ønsker alle som hører til her inne ett bra svangerskap,og lykke til med de første 12! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skjønner ikke helt vitsen med å legge inn en hel tråd om denne anonyme jeg da! det hjelper ingenting og driver å snakke om denne anonyme, drit i han/hun i stede. da blir det plutselig ikke så morsomt for han/hun lengre og legge inn innlegg.

 

og når folk slutter å være her inne pga ett latterlig innlegg som anonym har svart på syntes jeg også er merkelig.

dette er en datamaskin, man kjenner ikke hverandre, kan liksom ikke helt skjønne at man kan bli såret av at anonyme slenger en kommentar til innlegget. jeg har selv lagt inn flere innlegg der den anonyme har svart, men kjære vene, jeg slutter jo ikke å være her, dessuten klarer ikke en liten tekst og ødelegge meg psykisk. personen aner jo ikke hvem jeg er..

nei drit i den anonyme, og ikke ta dere nær av ting:) noen er selvfølgelig hårsåre, det skjønner jeg, men dette er jo en datamaskin, hadde forstått det bedre om det var ansikt til ansikt.

 

der kom jeg med min strenge mening igjen:) heeelt sikkert noen som syntes det var altfor streng, men man må nesten få mene det man vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har seg slik at det er ikke alltid greit å spørre på bli gravid om ting som de kankjse aldri har opplevd for de er IKKE gravid. da må man gå inn her.

 

Å visst jeg skal ta eksempel på innlegget jeg la inni går, så hadde jeg lett lenge i gammle innlegg for å finne svaret på akkurat det jeg lurte på, men jeg fant ingenting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...