beatek-t Skrevet 2. september 2007 #1 Del Skrevet 2. september 2007 Ble klargjort før KS av ei hyggelig JM: Fikk skjorte på og la meg i senga. Ble trillet ned på operasjonen der de bærte meg over på operasjonsbordet og satte på meg hjerteovervåkning, veneflon etc. Satte meg med føttene utenfor kanten på operasjonsbordet og fikk spinalbedøvelse i ryggen (Ikke vondt! Deretter ble kateteret satt inn (hadde bedt spesielt om dette i brevet jeg leverte legen dagen før operasjonen - på innskrivningen) - og dette kjente jeg selvfølgelig ingenting av da bedøvelsen hadde begynt å virke:) Så ble samboeren min vist inn til meg, og han satt seg på venstre side av hodet mitt:) Like etter fikk vi beskjed om at "nå går vannet snart, og vi kommer til å høre det surkle litt ". Og like etter fikk vi beskjed om at de så ei hånd strekke seg ut av magen:) Og så hørte vi det nydeligste av alle nydelige skrik:) Lillegutt gråt og det var musikk i våre ører:) De kom med han så jeg og sambo fikk ta på og nusse på han med en gang:) Herlig! Så ble sambo med bort på et "stellebord" på operasjonsstua (som jeg også så) der navlestrengen ble klippet igjen og han ble stelt litt, før sambo fikk trille lillenurket i barnevogn opp på oppvåkninga:) Jeg fikk være alene på operasjonsstua mens syinga pågikk, og ble deretter trillet på oppvåkninga der lillegullet og sambo var:) Lillejenta vår på 3 år fikk også komme inn dit med en gang vi kom dit:) Hun var i ekstase:) Etter dette ble jeg trillet på fødeavdelinga og lå der en stund og ventet på rom på barselavdelinga- og fikk mine foreldre og søster med to av mine tantebarn kom på besøk:) Etter noen timer fikk jeg rom på barselavdelinga:) Enerom med eget bad/do, tv, internett etc:) Sambo lå over på rommet vårt de første to nettene:) Da vi kom på barselavdelinga stelte jeg babyen vår selv oppi senga mi, og jeg var også opp på do og skylte meg litt:) Fikk kjempegod hjelp av dyktige jordmødre og pleiere:) Fikk pinex forte og voltaren i noen dager etter fødselen, så hadde ikke vondt i det hele tatt:) Hadde KS ved forrige fødsel også jeg da, så jeg visste hva jeg gikk til:) Det er bare helt fantastisk:) Nå er jo jeg litt "inhabil" da jeg ikke har født vaginalt, men jeg synes KS er en fantastisk måte å føde barna mine på Lykke til til alle dere som skal føde ved hjelp av KS:) Stor klæm:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10262317-litt-om-mitt-ks-168-07/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå