Gå til innhold

ER DERE BLINDE HELE GJENGEN????

Anbefalte innlegg

Nei, der tittet det inn en..:0)

Flott, håper ingen ble fornærma,det var ment som en engasjert overskrift ....Altså, siden jeg har din oppmerksomhet. Jeg lurer fælt på om dere kan si deres mening om dette: Kan jeg kalle min datter for ARIEL eller EIRIL eller vil det betegnes som blodharry...???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10261885-er-dere-blinde-hele-gjengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet om en som har en datter som heter ariel... vet ikke helt hva jeg syns om det... Er ikke så ille når jeg sier det noen ganger, men mannen min vill ALDRI blitt med på noe sånt navn, for disney...

Eiril? Det er blodharry :) hehe, vanskelig å lese og si...

det var min mening!

Jeg synes Ariel er fint. Tenker disney såklart, men det er et fint navn uansett!

Jeg synes egentlig at Eiril var fint også. Minner meg om Eirin (som jeg overhodet ikke liker) men Eiril var mye finere.

Nå er ikke blodharry et uttrykk jeg bruker, så helt ærlig vet jeg egentlig ikke hva som ligger i det.

Men jeg vil nok ikke si at noen av navnene er blodharry...

Annonse

Hvor mange danseband-entusiaster med en 20 pakning røyk på innerlomma, joggedress og gulhvitt-bleika hår med 10 cm ettervekst kjenner du som heter Eirill? Sjekk medlemslista til en hvilken som helst caravan-klubb eller hold en rundspørring på de lokale campingplassene i området og du finner antagelig ingen som heter Eirill. Ikke harry nei!

Ariel er litt som å kalle sønnen sin Skywalker Harald... eller kalle opp etter noen i Ringenes Herre...eks. jenter som får navnet Arwen (grøss og gru)

• 1 måned senere...

Ariel, plastikk og Disney for meg. Mest harry av disse to.

Eirill, synes det er i en helt annen klasse, nesten vakkert.

Men sånne overskrifter kan jeg spare meg for. Hva med å bruke navnene i tittel, så får du svar fra dem som bryr seg.

Annonse

Det er 137 kvinner som har Eirill som første fornavn.

Det er 107 kvinner som har Eirill som eneste fornavn.

Det er 67 kvinner som har Eiril som første fornavn.

Det er 54 kvinner som har Eiril som eneste fornavn.

eiril er et fint navn det^^ men ariel den lille havfruen er litt harry da:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...