Gå til innhold

Når er det egentlig magen skal komme


susemor666

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal nå ha barn nr 2, men jeg syns jeg fikk mage tidligere med 1.mann enn nå??? andre som har samme erfaring???

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke mer enn 7+3. Men med 1.mann så fikk jeg da mage tidlig. Når jeg ligger på ryggen er det ingen kul, men da jeg står er det den magen ( Sikkert mye fett pga mye mat men hehehehe, jeg har ikke lagt på meg mye sånn vektmessig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er veldig forskjellig når man får mager. noen får det når dem er 3 mnd på vei og på andre vises det ikke før dem er 6 mnd ..ved mitt 1 sv-skap fikk jeg mage rundt 3 mnd på vei..er nå 6 uker å gleder meg til det vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg også gleder meg masse til magen kommer. Eldstemann maser såååå fælt å lurer på når magen kommer:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen mage før jeg var ca 5 mnd på vei med første mann, gikk i mine valige bukser frem til da. Ble litt trangt etterhvert, så ut som jeg hadde lagt godt på meg, men ikke gravide mage. Håper det går like lang tid denne gangen, svangerskapet virker ikke så langt da, føler jeg:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe ja, du sier noe....... Håper igrunn jeg ikke blir som med første mann, da så jeg ut som en hvalross:)), så jeg håper på litt mindre mage og kropp denna gang:)) Men magen gleder jeg meg til....:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...