Gå til innhold

Er det noen her som har fått greie på om det blir gutt eller jente?

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen hvet hva det blir? har dere hatt dilla på noe? Jeg har spist mange kg med grønne epler. I morgen er jeg 18 uker på vei, men det er ennå 14 dager til jeg skal på UL. Det hadde vært gøy å se om forskjellige spisemønster hadde samenheng med kjønn. Min mor hadde også dilla på grønne epler, så jeg lurer svært på om jeg også får en jente. Det blir en spennende tid fremover her på denne siden etterhvert som UL datoene kommer.

Fortsetter under...

Hei, ja spennende dette her. Jeg er 17 uker idag og skal på ultralyd om 2 uker også. Har også hatt dilla på grønne epler. Har en gutt på snart 3 fra før, så det hadde jo vært ekstra gøy med en jente denne gangen da...

Det blir gøy å se om dette med grønne epler stemmer med at det blir jente. Har en mistanke om at disse 2 ukene før UL kommer til å gå seint, er så spent at jeg vet ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå. Dette er mitt første barn, så da blir det vel litt mere tanker og usikkerhet rundt alt. Kjenner liv hver dag så alt er nok bra.(-:

Annonse

Gøy å se om dette med grønne epler stemmer da :)

Jeg har spist flere tonn med grønne epler! Vi ønsker ikke å vite kjønn før babyen kommer vi, men noe sier meg at det er en liten tulle :)

Skal på UL om 1 uke så jeg gleder meg MASSE!!

Er 17+1 i dag :)

Jeg venter jente. Har ikke engang tenkt tanken på grønne epler, men har heller ikke hatt noen store pica-tendenser. (annet enn at om jeg får lyst på noe, så MÅ jeg ha det)

Var på ultralyd i går. Ble veldig overasket over at det var jente. Magefølelsen og ultralyd uke 12 sa gutt. Jordmor virket veldig sikker nå og brukte lang tid på å se etter. Termin er 4. februar.

Så gøy med jente da! Men, ble litt overrasket over at du fikk greie på at det var jente når det så ut som noe annet i uke 12. Jeg var også på ultralyd i uke 13 og jordmor sa at det så ut som en penis, men kunne også være en hoven klitoris. Er visstnok ikke så lett å se forskjell så tidlig. Er likevel overbevist om at det er gutt siden hun så det sånn, men ble jo usikker nå. Har en jente på 12 mnd fra før, og det er egentlig det samme hva det blir, bare alt er i orden med helsa.

Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...