cowgirl25 Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 jeg har akkurat begynt med hormonkur.... pergotime. de første ti dagene skulle jeg gå på primolut-n,for å få mensen..... for så å begynne på pergo i mensens 5 dag. men jeg har så utrolig mye smerter i underlivet...har kramper..er dette normalt?? er litt redd noe er helt helt galt der nede... ligger stort sett bare,med varmeputer....er det andre som har dette?
jenni74 Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 Hei! Lurer bare på når tid smertene kom, var det etter primolut-n? Eller var det etter at du hadde startet på pergo? Jeg har nettopp gått på provera for å få mens, og nå i dag er det tredje dagen på pergo. Merker ingen bivirkninger så langt av pergo'en, men dag to til fem av mensen var grusom. Hadde veldige smerter. Legen mente det var pga at jeg hadde så store blødninger, noe som visstnok skulle være vanlig ved sjelden menstruasjon. Vet ikke om du ble noe klokere av dette.. Ønsker deg ihvertfall god bedring!
cowgirl25 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2007 tusen takk for svar!! smertene begynte andre dagen på primolut......ringte legen og han sa jeg skulle bare slutte med de etter 7 dag i stedet for 10 dager......venter på at jeg skal få mensen nå,men har ikke skjedd noe enda. så skal jeg begynne med pergoen 5 mensendag såvidt jeg har forstått..... men har fremdeles vondt selv om jeg ikke går på verken primolut eller pergo nå.... får vel bare se om det går over når jeg begynner med pergoen.....
cowgirl25 Skrevet 2. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2007 aaahh....ser jeg har skrevet det at jeg har begynt på pergotime......men er bare ferdig med primoluten og skal beg med pergoen snart, hvis jeg får mensen da.... dette er første gangen jeg skal ta hormon piller, så det går i surr.... he he jeg trodde at primoluten var et steg i pergokuren....
elislh Skrevet 6. juni 2008 #5 Skrevet 6. juni 2008 heie...sikkert veldig dumt spørsmål men det er hormoner som hjelper deg til å få eggløsning sant..? jeg har en cyste jeg skal inn å fjerne nå i løpet av mnd så skal jeg begynne på hormoner....er det så veldih mange forskjellige piller du må ta? hilsen elislh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå