Gå til innhold

Nesten ingen symptomer, bortsett fra at mensen ikke er her, flere ??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i min 6 uke nå, men så og si ingen symptomer. Er litt trett og blir fort irritert/sint, men eller ingen ting.

 

Har ei datter på litt over 2 år og med henne hadde jeg kjempe ømme bryst, og masse stikkinger nederst i magen.

Blir litt urolig, men får håper det går bra denne gang også : )

 

Flere som ikke har disse symptomene ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er i min 6 uke på mandag, jeg har ingen så helst symptomer. Det eneste er at jeg ikke har fått mensen. Men jeg er bare gla til jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,

 

jeg har også hatt det sånn,helt fram til nå,jeg er i min 8 uke i morgen,og de to siste morgnene har jeg vært skikkelig kvalm,kjiipt,jeg som håpet på og slippe unna kvalmen..så er jeg utrolig trøtt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er og i min 6.uke, nesten uten symptomer. Mensen er vekk, og jeg går på do minst 8 ganger i døgnet(mot normalt 4). Husker ikke helt når morrakvalmen kom forrige gang... Hadde ikke ømme bryster sist...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen symptomer. Er i 6+1. Mamma var kjempe dårlig fra dag 1 når hun gikk med meg. Trodde det samme kom til å skje med meg. Men så lange jeg har det bra, går jeg utifra at alt er bra. Skal bestille min første legetime til uken, for å høre etter hjerte. Håper på å få time i uke 8. Har fått ny fastlege, håper han er snill.. Lykke til alle sammen. Jeg gleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...