Gå til innhold

Gulping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har byttet mme pga gulping? Vi bruker Hipp, men hun gulper sånn og nå er det noen som har antydet at det kan være at hun ikke tåler melk eller den mme'en. Men da burde det vel gitt seg utslag på andre måter også?

Er det ikke sånn at noen gulper mye, mens andre lite?

Det hjelper ikke å blande pulveret i varmere vann heller.

Noen som har byttet fra Hipp til noe annet og fått et "nytt" barn på dette området? Vil helst ikke bruke Nan

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker hipp.. har ikke prøvd noe annet og har ikke tenkt til det heller.. gutten min gulper mye, men har hørt som du skriver jeg at noen gulper mye og andre lite... vil da tro at vi skulle ha merket det på andre måter også ja om de ikke skulle tåle dette... :)

Skrevet

Jenta mi gulper MASSE uten at hun tar noen skade av det, legger fint på seg. 300 gram i uka;) Jeg har fått beskjed om at det er sånn at noen gulper mye og andre lite. Bruker NAN vi da, ingen planer om å slutte med det.

Skrevet

Jeg har prøvd både Nan, Småfolk og Collett og merket ingen forskjell på gulping. Noen gulper nok bare mer enn andre. Min baby gulper også mye, må alltid ha med masse kluter og ekstra body.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...