Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 2. september 2007 #1 Skrevet 2. september 2007 Hvor stor blødning er egentlig en festeblødning? Når kommer den? Hvordan skiller man den fra mensturasjon? Jeg fikk mensen fredag, en dag før ikm. Blødde ganske vanlig hele den dagen (to bind ca.. pleier ikke blø så enormt mye). Lørdag blødde jeg bare en liten stripe midt i bindet liksom og trengte ikke bytte bind. På kvelden lørdag kom det ikke blod da jeg var på do en gang, og i dag, søndag er det eneste jeg har merka litt brunt da jeg tørka meg etter å ha tissa. Men ingenting i bindet. Pleier å ha mensen ca 5 dager, og ikke veldig store mengder, men de første to-tre dagene pleier jeg jo å merke det veldig godt. Nå er det slik som det er siste dagen kanskje allerede etter et døgn..? Har aldri opplevd det på denne måten, begynte derfor å lure litt på hvordan en festeblødning er. Er jo lov å håpe;) Men trodde kanskje festeblødning kun var sporblødning. Noen som kan hjelpe meg?
Gojentå Skrevet 2. september 2007 #2 Skrevet 2. september 2007 ja dette lurer eg også fælt på... noen som kan fortelle om sine festeblødninger her??? eg hadde noe liknende i går, da var det ca 1 uke etter EL. Da var det nokså blankt slim med EN dråpe rødt blod på papiret da eg tørka meg, Det var ALT. Så eg er også svært spent på om dette var en festeblødning? eg har ikkje spottet!
Hera83 Skrevet 2. september 2007 #3 Skrevet 2. september 2007 Hei! Jeg aner ikke om det var festeblødning det jeg hadde for jeg vet ikke om jeg er gravid ennå. Men den blødningen jeg hadde kom 7 dager etter positiv el-test. Den var liten (1-2 cm i diameter), med friskt blod på dopapiret. Mulig at det var en festeblødning, mulig det var noe annet..
flypapir Skrevet 2. september 2007 #4 Skrevet 2. september 2007 Jeg hadde festeblødning sist jeg ble gravid. Husker ikke heeelt hvordan det var (skjønte ikke at det var festeblødning), så kan ikke forklare i detalj akkurat. Men jeg småblødde hvertfall i ett par dager. Trengte ikke bind, det meste kom på papiret når jeg var på do (kanskje litt i trusa, men ikke mye). Trodde ikke jeg var gravid, da vi ikke hadde hatt sex på de rette tidene ( i følge min beregning...). Noen dager etter dette merket jeg på hele kroppen at noe var annerledes, og da begynte jeg å fatte mistanke til hva som var på ferde. Kjempemoro hvertfall! Tror festeblødningen kan variere fra person til person, men jeg tror du har god grunn til å fortsette å håpe... Lykke til!!
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. september 2007 #5 Skrevet 2. september 2007 Min festeblødning var blod blandet med slim og varte i ett par dager..Der var ikke brunfarge i blodet men mer friskt rosarødt blod:-)) he he-veldig detaljert:-))
Mamma83 ♥♀08♂10♥ Skrevet 2. september 2007 #6 Skrevet 2. september 2007 Dette er noe jeg lurer veldig på også... jeg fikk blødning to dager etter el. det kommer bare litt friskt blod, men det har vart i tre dager... ikke hele dagen... kan det være en festeblødning?
maya80 Skrevet 2. september 2007 #7 Skrevet 2. september 2007 Jeg fikk min festeblødning 8 dager etter el, var kun litt blod på papiret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå