Gå til innhold

ekstreme bekkenplager?

Anbefalte innlegg

Jaja... vet ikke om det virkelig er 'ekstremt' da, men jeg må si jeg har sinnsykt vondt :-(

Har 3 unger fra før, og alltid hatt litt bekkenplager/bekkenløsning på slutten, men aldri sånn.

Igårkveld startet det helt plutselig, hadde hatt litt vondt i ryggen utpå dagen og kvelden, men ikke noe jeg ville bekymret meg over, hadde vel stått litt mye den dagen kanskje?

Men da jeg la meg ned for å sove, så fikk jeg plutselig så utrolig mye vondt både i underlivet (virker som det er i skjeden liksom) og rundt hoftene / bekkenregion. Jeg prøvde å snu meg, men det gikk ikke. Klarte ikke bevege meg i det hele tatt!!!!

Heldigvis kom mannen min opp etterhvert.

Fikk til slutt til å snu meg på siden, siden jeg ikke klarte å ligge godt på ryggen (ble kvalm og svimmel da og det var fortsatt vondt i bekkenet). Å snu meg var helt PYTON... var sååå vondt at jeg grein, og da jeg endelig lå på siden, var det fortsatt kjempevondt (også med puter), så jeg måtte bare snu meg tilbake på ryggen (ikke at det var noe godt alternativ, men litt bedre allikevel å ligge på ryggen), noe jeg etterhvert fikk til.

Har ikke sovet noe i natt :-((

Prøvde å snu meg noen ganger, men like vondt hver gang, har satt meg opp med masse puter (litt bedre å sitte, selv om det fortsatt var vondt), men klarte ikke sove mens jeg satt selvfølgelig.

Var stuptrøtt... ville så gjerne sove, men fikk det ikke til :-(

Vært en tur på do midt på natten, tok laaaang tid og var kjempevondt å komme meg opp av sengen, men jeg tenkte at litt bevegelse kanskje bare var bra. Klarte ikke gå, klarer ikke løfte opp føttene mine, så jeg måtte holde meg i møblene og skyve meg fra 1 cm om gangen.

Klarte heller ikke sove etterpå og sto opp etterhvert, for det ble bare vondere og vondere å ligge.

Å gå ned trappen var også forferdelig. Siden jeg fortsatt ikke klarte å løfte opp beina, måtte jeg holde meg i rekkverket og løfte meg selv v armene på en måte for å komme ned.

Når jeg sitter, går det 'greit nok' på en måte, selv om det er vondt hele tiden, men kan jo ikke sitte hele dagen og trenger jo etterhvert litt søvn og :-(((

Har tenkt på å ringe til føden. Har jo ikke rier eller noe sånt, men det kan da ikke være vanlig å ha sååå mye vondt at en ikke kan ligge en gang? Kanskje jeg burde få en sjekk for sikkerhets skyld?

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10260403-ekstreme-bekkenplager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...