Gå til innhold

passiv røyking..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvordan forholder dere dere til passiv røyking? jeg for min del kan ikke fordra røyk og spesielt ikke når jeg er gravid..er redd det kan skade barnet. Jeg unngår alle steder der folk røyker, på bussholdeplasser, utenfor kafeer o.l. Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For min har jeg sluttet å røyke. Jeg er konstant kvalm og orker ikke røyklukt nå heller. Ungen tar ikke skade av at du står ved siden av en røyker i ny og ne...

Vet faktisk om mange som har røyka hele svangerakapet,mamma gjorde også det med alle oss tre ungene...Jeg unnskylder det absolutt ikke, men passiv røyking...Ungen din dør nok ikke fordi du går forbi en røyker. Tenk dere...synes alle bekymrer seg for mye om allt jeg...Nå i 2007 ,det er jo i dagens samfunn vi kan "reddes" fra det meste,har gode sykehus og masse (litt vel mye kanskje)informasjon. Tenk dere hvordan de fikk det til før??? De spiste allt av fisk,spekemat og andre ting man "ikke" skal spise i dag. De jobbet rundt husdyr og visste ikke engang hva toxoplasmose var for noe...De røyket og drakk i ny og ne...De hadde ikke fancy sykestuer med epidural,lystgass,morfin og stor badekar. de tenkte ikke på hva slags modell de skulle kjøre ungene sine rundt i og alikevel Ble det født og oppvokst mange friske,kloke mennesker rundt omkring i hele verden!! Ta dere sammen...bring frem "urkvinnen" igjen..heheh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...